בעוד ששיעור המנויים על שירותי כבלים ולוויין בטלוויזיה עלה בסוף שנות ה־90, מאז הוא ירד משמעותית. בשיא (2001) שיעור משקי הבית שהחזיקו מנוי כזה עמד על 73.2%. אך מאז יש ירידה עקבית, כאשר ב־2021 נרשם שפל של 57.8% ממשקי הבית. מדובר עדיין על רוב משקי הבית בישראל, אך הרבה פחות מאשר המצב לפני 20 שנה.
כיום ניתן לצרוך כמות גדולה בהרבה של תכנים באינטרנט, וגם שירותי הסטרימינג השונים מציעים אלטרנטיבה לטלוויזיה המסורתית.
מה זה נתון אחד ביום?
במדור "נתון אחד ביום" אנחנו מבקשים להנגיש באמצעות מספרים ונתונים סוגיות אקטואליות, להעלות לסדר היום נושאים בעלי חשיבות ולפשט אירועים מורכבים. מוזמנים להציע לנו נושאים לבדיקה
idan-e@globes.co.il
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.