במקביל לסערה ברכבת ישראל, חשש למינויים פוליטיים גם בחברת נמל אשדוד:
אורנה הוזמן-בכור, ששימשה כיו"ר נמל אשדוד במשך 6 שנים, סיימה בחודש שעבר שתי קדנציות בכהונתה כיו"ר הנמל, ומתוקף כך סיימה גם את כהונתה גם כיו"ר ועדת האיתור למינוי מנכ"ל נמל אשדוד.
● הדיון בהדחתו של מנכ"ל הרכבת הסתיים ללא החלטה
● השכר הממוצע בינואר עמד על כ-12.5 אלף שקל. ומה קרה בהייטק?
לגלובס נודע כי דירקטוריון נמל אשדוד התכנס היום (ב') ובחר למחליפה כיו"ר ועדת האיתור את גלעד כהן, דירקטור מטעם משרד התחבורה. כך, באופן תמוה למדי, עובד משרד התחבורה, הכפוף לשרה מירי רגב, הוא יו"ר הוועדה שאמורה לבחור את מנכ"ל הנמל הבא.
באופן מוזר, כשהנושא עלה בדירקטוריון הנמל, אף אחד מהחברים האחרים לא הסכים לעמוד בראש ועדת האיתור.
מדובר בחברה החולשת על מיליארדי שקלים ומפעילה נמל חיוני לפעילות המשקית, שצריך לעמוד בסטנדרטים מסחריים. נמל אשדוד עומד בפני תחרות מול נמל הדרום הסמוך שמופעל על-ידי חברת TIL, ובפניו גם עומדת כוונת הממשלה כפי שנוסחה בהסכמים הקואליציוניים להביא להפרטתו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.