חברת A2Z/Cust2mate, שפיתחה עגלה חכמה המשמשת כקופה עצמאית לרשתות קמעונאיות בארץ ובעולם, חתמה על הסכם עם רשת מוצרי הבית "הסטוק" לשילוב העגלות החכמות בסניפי הרשת. הסטוק תפרוס אלף עגלות חכמות ב־40 סניפיה ברחבי הארץ, בהשקעה של 30 מיליון שקל.
● כשל שוק או הזדמנות: כך הפכו הקמעונאיות למשקיעות בסטארט־אפים
העגלות החכמות מייתרות עמידה בתורים לקופות, והן כוללות מסך מגע, מכשיר מובנה לקריאת ברקודים, משקל אבטחה למניעת הכנסת מוצרים שלא שולמו ומצלמה שמתעדת את תהליך הקנייה. העסקה פותחת ל־Cust2mate שווקים חדשים, ובמקביל מאפשרת לרשת הדיסקאונט להציע חוויית קנייה טכנולוגית.
Cust2Mate היא חברה ישראלית בשליטת A2Z Smart Technologies, הנסחרת בנאסד"ק ובבורסה בקנדה. בישראל העגלות החכמות פרוסות ברשת יוחננוף, ובעולם הן נמצאות בשלבי פריסה שונים בניו יורק, במקסיקו ובמדינות שונות באירופה.
יוסף בן צור, מייסד ומנכ''ל קבוצת A2Z / צילום: אלי לוי
"האסטרטגיה שלנו היא להמשיך ולהתרחב בישראל ובעולם, וליצור מגוון גדול של עגלות עם שירותי דאטה מתקדמים לסוגי הרשתות השונים", אומר גיא מורדוך, מנכ"ל Cust2mate. "אנו רואים במהלך הזדמנות להיכנס לתחומים נוספים".
לדברי עופר ברק, מנכ"ל רשת הסטוק, "הרשת נמצאת במגמת צמיחה והתפתחות, ולכן אנו מחפשים הזדמנויות לשיתוף־פעולה עם חברות ישראליות חדשניות. המהלך הנוכחי, המתווסף לאתר האינטרנט הראשון מסוגו בעולמות הסטוק שהשקנו לאחרונה, יספק ללקוחותינו חוויית קניה טובה יותר, ובו־זמנית יפחית את עלויות התפעול שלנו".
עופר ברק, מנכ''ל רשת הסטוק / צילום: יח''צ הסטוק
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.