בנקים ומוסדות פיננסיים מנהלים כיום תקשורת עם לקוחות דרך רשתות של צ'טים, מיילים, שיחות ווטסאפ ואמצעים אחרים. מרחב הדיבור הזה עלול גם לגרום למעבר מידע אסור או לא הוגן. מה עושים? מתברר שיש פתרון. על הקו: שירן וייצמן, מנכ"ל ומייסד שילד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.