לא רק מוצרי הצריכה מתייקרים: אפליקציית המשלוחים וולט הודיעה היום (ד') על הוספת דמי תפעול של 2 שקלים לכל הזמנת משלוח. בחברה מסבירים כי דמי התפעול נועדו לפיתוח המוצר הטכנולוגי והאופרטיבי, שהעלויות המושקעות בו גדלו והתייקרו גלובלית.
בהודעה שיצאה ללקוחות נכתב כי מטרת המהלך היא "השקעה בפיתוח המוצר כדי שנוכל להמשיך לשדרג את חוויית השימוש שלך בוולט". בחברה אף הדגישו כי מדובר במהלך גלובלי, וכי דמי התפעול קיימים גם בשאר המדינות בהן פועלת וולט העולמית - בין היתר פינלנד, שבדיה, דנמרק, גרמניה ועוד.
● איך מגיעים למבול התייקרויות? מרחיבים את המנגנון הכלכלי הכושל במדינה
● גל אדיר של עליות מחירים שוטף את המשק, ואין מי שיעצור אותו | ניתוח
לא רק מוצרי החלב: תנובה הודיעה על העלאת מחירים נוספת
בתוך כך, שבועיים אחרי שהודיעה על העלאת מחירים של מוצרי החלב, חברת תנובה מודיעה היום (ד') ללקוחותיה בשוק הקמעונאי והמוסדי על העלאת מחירי מוצרי מעדנות, מאמא עוף ואוליביה בשיעור ממוצע של כ-7.4%, כשבחברה מציינים כי ההתייקרות מתבצעת לראשונה מזה 10 שנים.
בנוסף, לראשונה מזה כ-15 שנה, יעודכן מחירון מוצרי טירת צבי בשיעור ממוצע של כ-5%. המחירונים המעודכנים ללקוחות ייכנסו לתוקף ביום חמישי, 1.6.2023.
מתנובה נמסר כי עדכון המחירים חל לאור העלייה החדה במחירי הסחורות וחומרי הגלם בשנתיים האחרונות, בהם מחירי הקמח, חזה העוף, הבקר, השמן, והירקות ותשומות נוספות כדוגמת חשמל, דלק, מים, שכר עבודה ועוד. כך למשל חומר הגלם חזה עוף, המהווה כ-50% לפחות מהרכב מוצרי מאמא עוף, התייקר לחברה בתוך שנתיים בכ-25%, ומחיר הקמח התייקר למעדנות בכ-43%.
נזכיר כי בתחילת החודש הודיעו גם שטראוס, טרה ומחלבות גד על העלאת מחירים, ולאחר מכן גם דיפלומט, שסטוביץ ואסם הודיעו על התייקרויות. השבוע הודיעה שטראוס על העלאת מחירים נוספת, הפעם במוצרי עלית.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.