תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

שכונת בבלי בתל אביב ממשיכה להתחדש: פרויקט "פארק בבלי", בעל הסטייל הניו יורקי, מציע כעת דירות לאכלוס מיידי בהטבה מימונית

בשנים הקרובות תעבור שכונת בבלי בצפון הישן של תל אביב מתיחת פנים • בעוד שמרבית הפרויקטים בשכונה נמצאים עדיין ברמות תכנון והקמה שונות, פרויקט אחד כבר עומד בשטח "פארק בבלי", הכולל 2 מגדלי מגורים האחד מאוכלס, והשני מביניהם משווק בימים אלו בשיטת "ראית-קנית-נכנסת" • הפרויקט היוקרתי מתאפיין ברצף שהוא יוצר בין פארק הירקון לשכונה הפסטורלית - ודייריו ייהנו ממפרט טכני עשיר לצד חורש טבעי המקיף את מגדלי המגורים

צילום: אסף פינצ'וק
צילום: אסף פינצ'וק

הכתבה בשיתוף פארק בבלי

אדם שלא ביקר בשנים האחרונות בשכונת בבלי בתל אביב צפויה לו הפתעה עם ביקורו המחודש במקום. על בניינים רבים בשכונה מוצב שלט כי הם עומדים לקראת הריסה כחלק מההתחדשות העירונית המסיבית הצפויה לעבור בשכונה, שצמודה לצפון הישן של תל אביב ומכאן שגם מחוברת למוקדי תרבות ופנאי בלב העיר. למעשה מדובר על פרויקטים לא מעטים של תמ"א 38 ופינוי בינוי הנמצאים בתהליכים תכנוניים וסטטוטוריים שונים, ועשרות אם לא מאות משפחות צפויות להתפנות מהם. את השכונה צפויים לאכלס בעתיד הלא רחוק זוגות צעירים, אנשי הייטק, בעלי מקצועות חופשיים וכיוצא בזה. כשכבר היום היא נהנית מתושבים מחתך סוציו-אקונומי גבוה, מחיי קהילה וממוסדות חינוך לכל הגילאים במרחק הליכה.

בעוד שמרבית הפרויקטים בשכונה נמצאים עדיין ברמות תכנון והקמה שונות , הרי שפרויקט אחד כבר עומד בשטח - פרויקט "פארק בבלי בדרום מזרח השכונה, הכולל 2 מגדלי מגורים, שהראשון שבהם כבר אוכלס בהצלחה, והשני מאוכלס בימים אלה, ומשווק בשיטת "ראית-קנית-נכנסת". כן, בשונה מהמקובל בשוק, ניתן כעת לרכוש בפרויקט דירות קיימות המיועדות לאכלוס מיידי. כמו כן מציעים היזמים הטבה לרוכשים בדמות מימון של ריבית המשכנתא לשנתיים. כך נמנעות מאותם רוכשים ריביות גבוהות לתקופה מוגדרת וכל שעליהם לעשות הוא לבחור את סוג הדירה בו הם מעוניינים ולקבל את מפתחות אליה.

בשכונת בבלי הולך ומוקם מתחם מגורים בן 6 מגדלים וכ-1,100 יח"ד הנבנה על גבי שטחה של שכונת גבעת עמל ב', בשלב הראשון, נבנו על ידי חברת פארק בבלי מקבוצת פלאזה תשובה שני מגדלים בני 44 קומות וכ-300 יח"ד; המגדל השני מאוכלס בימים אלה ונמכרו בו כ-100 דירות. בשלב השני יקומו במקום מגדלים על ידי קבוצת חגג' ודמרי. כן יוקמו על קרקע בבעלות עיריית תל אביב שני מגדלים נוספים בני 34 קומות.

צילום: עמית גירון
 צילום: עמית גירון

מי שאחראית לעיצובן של הדירות בפרויקט היוקרה "פארק בבלי" היא האדריכלית גל נאור, בתו של איש העסקים יצחק תשובה, אשר ביקשה לדבריה להביא לפרויקט "סטייל ניו יורקי אלגנטי שטובל בתוך פארק ירוק". כפועל יוצא מכך היא גם תכננה ועיצבה, באופן יוצא דופן בשוק הבנייה הישראלי, 4 סוגי דירות מהם יוכלו לבחור הדיירים את הדירה המועדפת עליהם. הדירות מבוססות על אלמנטים המכונים "מים", "אויר", "אדמה" ו"אש" - כאשר כל אלמנט שכזה מציין אבזורים שונים הקולעים לטעמם של כלל הרוכשים.

לפרטים נוספים על פרויקט פארק בבלי הקליקו כאן>>

מעבר לעיצוב הייחודי דיירי המגדלים נהנים מחדר כושר פרטי, לאונג' עסקים, סלון דיירים, חדר טיפולים, בריכה חצי אולימפית ופארק רחב ידיים המשתרע על כ-100 דונמים הכולל שבילי אופניים וריצה.

צילום: עמית גירון
 צילום: עמית גירון

וזה לא מסתכם בכך, הפרויקט יוצר רצף בין השכונה לפארק הירקון, באמצעות שביל הליכה ואופניים, שממנו ייהנו הדיירים. בפארק בבלי מקבוצת פלאזה-תשובה מציינים גם כי בפרויקט הושם דגש על הפרטים הקטנים ביותר, ודאגו כי גם דיירי הקומות השונות ייהנו מהחוויה הירוקה הנמצאת למרגלות המתחם, זאת באמצעות הקמת מרפסות ציבוריות לרווחת הדיירים המעוטרות בצמחייה ירוקה ובעצי תות. וכך, עשרות דונמים של חורש טבעי המקיפים את המגדלים מציעים שבילי הליכה, שבילי ריצה ושבילי אופניים, זאת לצד פארק רחב ידיים כאמור, מרכז מסחרי קרוב, פינות ישיבה, וגישה לפארק הירקון. בנוסף, כחלק מפיתוח הפרויקט יוקם גם גשר המחבר בין אזור הפרויקט לשכונת פארק צמרת השכנה מדרום.

"פתרון לימים של אי וודאות"

בחברה מבקשים להסביר את המהלך של מימון ריבית המשכנתא ומוסרים כי "בתקופה תנודתית זו בה הריביות עולות חדשות לבקרים ומכבידות על נוטלי המשכנתאות יותר ויותר ראינו לנכון לבוא לקראת הקונים ולהקל עליהם עד שתעבור תקופת אי הוודאות. הפתרון שלנו היה לאפשר מימון מלא של הריבית עד לתקופה של שנתיים מיום סגירת העסקה. זו הטבה שהתבררה כנכונה ואנחנו רואים את האפקט של הפחתת חוסר הוודאות בדמות תנועה ערה למשרדי המכירות. אנשים מגיעים אלינו מתוך רצון לגור בדירת החלומות שלהם במיקום הכי טוב ובסטנדרט הגבוה ביותר - ופתרונות שיוצרים להם וודאות מימונית מאפשרים להם זאת. דבר נוסף שמייצר בעינינו שקט ו-וודאות בתקופה מורכבת זו הוא שהפרויקט כבר מוכן לאכלוס מיידי והרוכש הפוטנציאלי רואה את הדירה שיגור בה במו עיניו, אין כל חשש מהתמשכות תהליכים ועיכובים כפי שעשויים להיות בפרויקטים אחרים שנמצאים בבנייה או בהליכי תכנון, זה יתרון אדיר שלנו על השוק״.

לפרטים נוספים על פרויקט פארק בבלי הקליקו כאן>>

צרו איתנו קשר *5988