דירוג משרדי הפרסום האפקטיביים ביותר (האפי) לשנת 2022, שהתפרסם בימים אלה, מציב את מקאן תל אביב במקום השלישי בעולם - המיקום הגבוה ביותר שמשרד ישראלי הגיע אליו עד כה. במקום הראשון נמצא ליאו ברנט המזרח התיכון, ובמקום השני אוגליבי הודו.
● תגבירו את הקצב: כך ישתנה עולם הפרסום בעידן הבינה המלאכותית היוצרת
מדובר בדירוג שמבוסס על תחרויות האפי שהתקיימו במדינות השונות בעולם, שבהן נבחנה אפקטיביות הפרסום של מהלכים שיווקיים. המיקום הגבוה של מקאן הוא בזכות העובדה שבתחרות הישראלית הוא זכה ב־26 פרסי אפי, מתוכם אחד פלטינום ותשעה זהב - על מהלכים שביצע עבור תנובה, לאומי, פרטנר, קימברלי קלארק, מקס ועוד.
אפשרות להתרחב לחו"ל
מקאן תל אביב הוא המשרד הגדול ביותר בארץ, נמצא בבעלות בינלאומית מלאה, ומנהל 130 מותגים בתקציבים שהיקפם השנתי מגיע ל־120 מיליון דולר. הפרס מגדיל את הדומיננטיות שלו בתוך קבוצת מקאן, ועשוי גם לסייע לו להיכנס למגרש הבינלאומי ולייצר טביעת אצבע גלובלית.
למעשה, מאחר שהמשרד כבר פועל כמעט בכל הקטגוריות הקיימות בארץ, אחת האפשרויות שנפתחו כעת היא להתרחב ללקוחות מעולמות הטכנולוגיה, שפועלים גם בחו"ל.
"מקאן חרת על דגלו לייצר ערך מצטבר עבור לקוחותיו, להבדיל מרק קמפיינים", אומרת מנכ"לית משרד הפרסום, אתי עבדי. "אנחנו גאים שההשקעה והעשייה נושאות פרי ברמה הגבוהה ביותר בעולם".
נציין כי לתוך מאה הראשונים בעולם נכנסו מישראל גם ראובני-פרידן (מקום 67) ואדלר-חומסקי (מקום 71). בנוסף, השבוע מתקיים פסטיבל הפרסום אריות קאן, שבו יש למקאן תל אביב 11 שורטליסטים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.