מדד המותגים של גלובס חגג 20 שנה להיווסדו בכנס MADHEAD - אירוע השיווק השנתי של העיתון - שנערך הפעם בקונספט קצת אחר. הכנס, שהתקיים בסטוקו בתל אביב, נפתח בהרצאה של אלונה בר און, מו"ל גלובס, ושל יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, ועמד בסימן מסע מעשי אל ה־AI.
אלונה בר און, מו''ל גלובס / צילום: תמר מצפי
אסף אביב, סמנכ''ל השיווק בפרטנר, תמי גורמן־כהן, ראש אגף השיווק בכללית, איל עמית, סמנכ''ל השיווק דלתא / צילום: תמר מצפי
כ־100 בכירים ובכירות בתעשיית השיווק, הפרסום והדיגיטל עברו סדנאות מקצועיות ומעשיות בנושא הבינה המלאכותית היוצרת בהובלת מיקרוסופט, והדגמה של כלי בינה מלאכותית שיככבו במהפכה השיווקית הבאה בהובלת גוגל.
עופר בן צור, סמנכ''ל שיווק אמות השקעות / צילום: תמר מצפי
יגאל ברקת, סמנכ''ל שיווק, בנק הפועלים / צילום: תמר מצפי
מירן פחמן, מנהל קהילת קריאטיב פירסט וצביה אורנשטיין קסן, סמנכ''לית שיווק, טמבור / צילום: תמר מצפי
בנוסף נהנו המשתתפים מהרצאות על מהלכים מיתוגיים, שמעו על דרכי פעולה חדשניות ועל משפיעני הדור הבא בהרצאה של קבוצת יפעת, ונהנו ומהופעה של המנטליסט ליאור סושרד, כחלק מהרצאה של סמנכ"ל השיווק והדיגיטל של אל על, נדב חנין.
נדב חנין, סמנכ''ל שיווק ודיגיטל, אל על / צילום: תמר מצפי
יהונתן בגס, סמנכ''ל שיווק, קבוצת יפעת / צילום: תמר מצפי
ליאור סושארד / צילום: גלית חתן
*** גילוי מלא: הכנס בשיתוף בנק הפועלים ובחסות אל על, קבוצת יפעת וסטטיסטה
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.