מדד המותגים של גלובס חגג 20 שנה להיווסדו בכנס MADHEAD, שנערך הפעם בקונספט קצת אחר. כ־100 בכירים ובכירות בתעשיית השיווק, הפרסום והדיגיטל הגיעו לסטוקו בתל אביב, ועוד לפני תחילת האירוע יכלו להתנסות באיור AI על־ידי המאיירת ניצן ורבר.
הכנס נפתח בהרצאה של אלונה בר און, מו"ל גלובס, ולאחר מכן יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, הדגים מה הוא עושה בלילות - לומד ומתנסה בכל היכולות שהבינה המלאכותית היוצרת מעניקה לנו.
המשתתפים גם עברו סדנה מעשית בהובלת עדי מור־בירן ממיקרוסופט והדגמה של כלי בינה מלאכותית שיככבו במהפכה השיווקית הבאה בהובלת ענת הורביץ מגוגל.
המשתתפים נהנו מהרצאות נוספות בנושא - ומהופעה של המנטליסט ליאור סושרד, שעלה לבמה כחלק מהרצאה של סמנכ"ל השיווק והדיגיטל באל על, נדב חנין.
*** גילוי מלא: הכנס בשיתוף בנק הפועלים ובחסות אל על, קבוצת יפעת וסטטיסטה
נדב חנין, אל על / צילום: תמר מצפי
ניצן ורבר, מאיירת ה־AI בכנס, בפעולה / צילום: תמר מצפי
עופר לוי מסופר־פארם, ונתי יעקובי משופ אנלטיקס / צילום: תמר מצפי
ליאור סושרד בהופעה לבאי הכנס / צילום: שלומי יוסף
קרלוס, יהונתן ואבי בגס, יפעת / צילום: תמר מצפי
אפרת דורון מפספורט, ואופיר גולדמן מאל על / צילום: תמר מצפי
עופר בן צור מאמות, ודניאל פוני מקבוצת ברק / צילום: תמר מצפי
סיגלית הורן גלפרין מאיגוד השיווק והילה בז'ז'ינסקי מהטוטו / צילום: תמר מצפי
מאיה דונרשטיין־יתיר מרב בריח / צילום: תמר מצפי
יפית מנטין מנספרסו / צילום: תמר מצפי
אסף אביב מפרטנר, תמי גורמן כהן מכללית ואיל עמית מדלתא / צילום: תמר מצפי
ניר עברון מגוגל, ויגאל ברקת מבנק הפועלים / צילום: תמר מצפי
ענבל כץ אמסלם מקבוצת ח.י, וגיא בן יהודה מ־LG / צילום: תמר מצפי
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.