טסלה פתחה בסין את ההזמנות למודל 3 המחודש שמיוצר במדינה, עם צפי לאספקה בספטמבר ובאוקטובר. התקשורת בסין מדווחת כי ב-14 לאוגוסט הסתיים הייצור של הדור הנוכחי והמפעל עוסק כיום בהגדלה מבוקרת ומדורגת של ייצור המודל המחודש.
● אילון מאסק אמר שזה "המוצר הטוב ביותר" של טסלה. בקרוב יגיע המבחן
● בתנאי שהמחיר לא יעלה: לחשמלית הזו סיכוי טוב להפוך ללהיט מכירות
בנוסף מספקים הסינים כמה פרטים לגבי השינויים בדגמי הייצוא של מודל המחודש. על פי הדיווחים, השליטה בהילוכים עברה למסך השליטה המרכזי; מערכת הבטיחות האקטיבית נעזרת כעת במצלמת 5 מגה-פיקסל חדשה שמספקת תגובות טובות יותר במצבי ראות גבוליים; ומארזי הסוללות שודרגו. גרסת ההנעה האחורית (מנוע בודד) מצוידת כעת בסוללה בקיבולת 66 קילוואט-שעה לעומת 60 קילוואט-שעה עד כה כאשר הטווח בתקן הסיני עלה ל-610 ק"מ. גרסת הפרפורמנס מצוידת כעת בסוללת ליתיום-ברזל-פוסט של CATL עם קיבולת של 72 קילוואט-שעה.
יצוין כי באתר ההזמנות של טסלה בישראל עדיין מופיע הדור הנוכחי במפרט הקיים, אולם מועדי האספקה לרכב נדחו לאוקטובר-נובמבר לדגם ההנעה האחורית והלונג-ריינג', כאשר האספקה לדגם הפרפורמנס נדחתה לדצמבר-ינואר. המשמעות היא, שמזמינים חדשים יקבלו כבר את הדגם המחודש, שתמונותיו ומפרטיו טרם פורסמו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.