יש לא מעט כנסים העוסקים בנדל"ן, אך מעטים יותר שמתמקדים בתחום המשכנתאות הלוהט. גלובס ובנק לאומי החליטו לראשונה להרים את הכפפה ולארח כנס ייעודי למאות העוסקים בתחום.
בכנס שנערך במרכז רבין בתל אביב בשעות הבוקר השתתפו יועצי משכנתאות, יזמים, משקיעים, רגולטורים ונציגים של השלטון המקומי. הוא כלל גם שורה של מפגשים אישיים עם נציגי לאומי למשכנתאות, וכן הרצאת אורח ראשונה מסוגה של ד"ר חיים שפירא, מומחה לתורת המשחקים.
***גילוי מלא: כנס המשכנתאות של ישראל נערך בשיתוף עם בנק לאומי
עומרי אלוני ונופר יעקב / צילום: תמר מצפי
באי הכנס / צילום: תמר מצפי
יוני בראל ורון אבידן, אזורים / צילום: תמר מצפי
משה פלדמר מבנק לאומי, ועדי ניניו מאלדר משכנתאות / צילום: תמר מצפי
ד''ר חיים שפירא / צילום: תמר מצפי
עינת קליש רותם / צילום: תמר מצפי
המותג הבריטי שנכנס לישראל
מותג האופנה הבריטי לגברים צ'ארלס טירוויט (Charles Tyrwhitt) נכנס לישראל, באמצעות קבוצת פינגווין של איש העסקים אליהו קלימר.
המותג יפתח חנות ראשונה בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה, שתתפרס על פני כ-100 מ"ר, בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל. עד סוף 2025 צפויים להיפתח כ-20 סניפים, בין היתר בחיפה, נתניה, תל אביב, ראשון לציון, ירושלים ובאר שבע.
צ'ארלס טירוויט נוסדה ב-1986 כיצרנית חולצות לגברים, והתרחבה לנעליים, עניבות ופריטי אופנה נוספים. לרשת כ-100 סניפים ברחבי העולם, בין היתר בארה"ב, אוסטרליה, צרפת ואנגליה, ומחזור המכירות שלה נאמד בכ-650 מיליון דולר.
"מבדיקות שערכנו על שוק האופנה הישראלי זיהינו צורך במותג אירופי קלאסי, שייתן מענה לאנשי העסקים בישראל במחירים הוגנים", מסביר מייסד המותג ניק ווילר. לדברי קלימר, "בימים אלו אנו במשא ומתן לפתיחת סניפים נוספים בישראל, במטרה למצוא לוקיישנים במקומות מרכזיים ואסטרטגיים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.