אחרי קרוב לעשור עם משרד הפרסום ברוקנר־יער־לוי, בחברת הביטוח מגדל החליטו לשנות כיוון. לגלובס נודע כי גיתם BBDO ינהל את תקציב הפרסום של החברה, שמוערך בכ־30 מיליון שקל בשנה. המשרד יטפל בכלל פעילות האונליין והאופליין של מגדל ויסייע בגיבוש הזהות המותגית של החברה.
● אחרי 20 שנה: עוף טוב נפרדת מאסם ויוצאת להפצה עצמאית
● למקסם את האפקטיביות: כך פועלים משרדי הפרסום בחזית ההסברה
חברות הפיננסים, ובהן בנקים, חברות אשראי וחברות ביטוח, הן מהמפרסמים הגדולים במשק. מגדל, שמציינת 90 שנים להיווסדה, היא מחברות הביטוח הוותיקות בישראל. בעל השליטה בה הוא שלמה אליהו, ולפני כשנה מונה רונן אגסי למנכ"ל מגדל ביטוח (בחמש השנים שקדמו למינויו התחלפו ארבעה מנכ"לים).
החל מאמצע 2021 הפרזנטור של מגדל הוא השחקן והקומיקאי גורי אלפי. עם זאת, בניגוד למתחרות שלה, מאז פרוץ המלחמה לא עלתה החברה בקמפיין טלוויזיוני לאוויר. לא ברור אם אלפי ימשיך עם החברה.
לדברי ליאור טנר, מנכ"ל משרד הפרסום גיתם BBDO, "חברת מגדל היא מהחברות הפיננסיות הוותיקות והמשמעותיות בתעשייה הישראלית. אנו מודים לה על הבחירה בגיתם, וגאים להיות שותפים לסיוע בגיבוש החזון והאסטרטגיה השיווקיים של החברה".
בין לקוחות גיתם הבולטים נמנים פוקס, תנובה, כלמוביל, רשות הטבע והגנים, אסם ולבנת פורן. בנוסף הוא מטפל באופן חלקי בבנק הפועלים ובשופרסל. בחודשים האחרונים הצטרפו למשרד גם ניו דיספליי (מקבוצת ניופאן), איחוד הצלה ולשכת עורכי הדין בישראל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.