ארנון שפירא, סמנכ"ל המכירות של יוניליוור ישראל, ימונה למנכ"ל החברה החל מ-1 במאי. שפירא יחליף בתפקיד את ג'ם טריק יוקסל, ששימש כמנכ"ל החברה בארבע השנים האחרונות.
שפירא הצטרף ליוניליוור ב-2004 במסגרת תוכנית העתודה הניהולית של החברה, ומאז כיהן במספר תפקידי שיווק ומכירות בישראל ובמטה יוניליוור באירופה.
יוקסל, המנכ"ל היוצא, יקודם לתפקיד מורחב בהנהלה האזורית של יוניליוור העולמית.
● חגיגת פרישה בשופרסל: וטרמן ואברכהן יקבלו 25 מיליון שקל בשנתיים
● בשייק שאק מאמינים בחיבור רגשי בין המותג ללקוחות. האם זה יסייע למכירות?
יוניליוור ישראל מעסיקה כ-2,000 עובדות ועובדים בארבעה מפעלים בערד, בצפת, בעכו ובחיפה וכן במטה החברה בלוד. היא מייצרת כ-85% ממוצריה בישראל. בין מוצריה המוכרים בתחומי המזון, הגלידה והטואלטיקה נמנים תלמה, קליק, פינוק, Dove, בדין, Axe, הלמנ'ס, קנור, גלידות שטראוס ומגנום.
יוניליוור היא אחת החברות שהודיעו על העלאת מחירים בחודשים האחרונים, אולם לאחר שהגיעה להסכמות עם שר הכלכלה ניר ברקת, החברה עצרה את ההתייקרויות, וברקת הודיע על יציאתה מ"הרשימה השחורה", בה נכללות חברות שהעלו מחירים בזמן המלחמה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.