חברת התרופות ותוספי התזונה כצט בחרה ביהושע TBWA כמשרד הפרסום שלה. היקף התקציב השנתי עומד על כ־10 מיליון שקל, והוא כולל פעילות טלוויזיה, שילוט חוצות, עיתונות, דיגיטל וסושיאל. קודם לכן חולק התקציב בין מספר משרדים קטנים (שניידרמן צופן, מודרן טוקינג, ליים ועוד), ואילו כעת הוא יאוחד כולו במשרד אחד.
● בהודו מעריכים חוצפה, ביפן דרוש עיצוב נועז: כך עושים שיווק נכון בחו"ל
● מייסד סוכנות הפרסום לצעירים: "2024 תהיה שנת השיווק בוואטסאפ"
חברת כצט פועלת מאז 1921, הן בישראל והן בשווקים בינלאומיים. בין מוצריה הבולטים נמנים טיפטיפות נובימול המיועד לפעוטות (תחום שעליו החברה שמה דגש מיוחד), סדרת מוקוליט, מוצרי לקטופיל (לטיפול דרמו קוסמטי בעור) ומוצרי ויטמינים ומינרלים תחת המותגים הדס והרבליס.
לדברי יפתח סרי, מנכ"ל כצט, "במסגרת אסטרטגית הצמיחה חברנו אל משרד יהושע TBWA על־מנת לקבוע את האסטרטגיה השיווקית והתקשורתית הנכונה עבורנו בראי מגוון הקטגוריות שבהן אנחנו פעילים, ובהכנת תשתית לכניסה לתחומים נוספים. הבחירה ביהושע נעשתה על סמך היכרות רבת־שנים והכרה ביכולות המשרד להתוויית כיוונים חדשניים ופורצי דרך".
בין הלקוחות הבולטים של יהושע נמנים מקדונלד'ס, כאל, טויוטה וטוטו־ווינר. לדברי המנכ"לית טל צורף, "פרויקט האסטרטגיה שהובלנו עבור כצט נשען בין היתר על הניסיון שלנו עם לקוחות עבר בעולמות הפארמה כמו פרומדיקו ועולם קופות החולים עם מכבי. עברנו מסע אסטרטגי מעניין ומקיף, ואנחנו נרגשים ליישם אותו בפעילות הפרסומית והשיווקית השוטפת של מותגי כצט, מהחברות המרתקות והיצירתיות".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.