קבוצת H&O פותחת תת־רשת חדשה לבגדי תינוקות ולילדים, תחת השם "H&O kids". הרשת תאגד את המותגים האמריקאים Carters ,Oshkosh ו־Skip Hop ואת מותג הבית H&O Kid, ותציע אופנת ילדים מניו בורן ועד גיל 12.
● החשש מתקיפה איראנית וחג הפסח הובילו לעלייה ברכישות מזון ומוצרי חשמל
● האם ישראל תחזור לייבא חלב? תלוי את מי שואלים ומתי
הקבוצה מתכננת לפתוח כ־20 חנויות בקונספט החדש, בעיקר בקניונים ובמרכזי קניות. החנות הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי מודיעין בהשקעה של כחצי מיליון שקל ומשתרעת על שטח של 110 מ"ר. בימים אלה נמצא הקבוצה במשא־ומתן עם מספר קבוצות קניונים לסגירת מיקומים נוספים.
לפי הערכות, שוק אופנת הילדים בישראל מגלגל כ־2.5 מיליארד שקל בשנה. בין השחקנים הבולטים בתחום נמנים המותגים גולף, פוקס, קיווי, קדס, קסטרו דלתא, תמנון, אורבניקה ועוד.
לדברי יוסי מלכה, מנכ"ל H&O, "תחום הילדים הוא מתחומי הליבה של הקבוצה, ואנו מתכוונים לחזק אותו בשנים הקרובות. החברה עבדה על פיתוח המהלך והקונספט כשנה מראש, בעזרת צוות שמתמחה באופנת ילדים. עם השלמת הקונספט ובניית הקולקציות, נבחר עיתוי ההשקה. היה לנו חשוב לפתוח בקניון עזריאלי מודיעין, שקהל היעד בו הוא משפחות עם ילדים".
רשת H&O נוסדה ב־1994, מונה 28 סניפים ומעסיקה כ־1,200 עובדים. בין המותגים המשווקים ברשת: נייקי, אדידס, נאוטיקה, לי, רנגלר ודלתא.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.