מאנדיי הכתה את תחזיות השוק ברבעון; המניה מזנקת בכ-20% במסחר המוקדם

מאנדיי.קום פרסמה תוצאות חזקות לרבעון • בעקבות עדכון מחירים ללקוחות החברה עקפה את התחזיות ומעלה את התחזית השנתית • המניה מזנקת בטרום מסחר למחיר המשקף למאנדיי שווי של מעל 10 מיליארד דולר

ערן זינמן ורעי מן, מנכ''לים משותפים, מאנדיי.קום / צילום: נתנאל טוביאס
ערן זינמן ורעי מן, מנכ''לים משותפים, מאנדיי.קום / צילום: נתנאל טוביאס

מניית מאנדיי.קום  מזנקת לאחר שהחברה עקפה את תחזיות האנליסטים ברבעון הראשון והעלתה את התחזית השנתית שלה, כשהתחזית החדשה משקפת הכנסות ורווחיות משופרות בהשוואה לתחזית שניתנה ברבעון הקודם.

בעוד התחרות מול OpenAI מתחממת, גוגל משיקה את מודל ה-AI הכי חזק שלה 
גיל שויד ימכור מניות צ'ק פוינט ב-200 מיליון דולר. כמה מזה יילך לכיסו? 

חברת התוכנה, שפיתחה מערכת הפעלה לעבודה, הציגה ברבעון הכנסות של כ-217 מיליון דולר, צמיחה של 33.7% בהשוואה לרבעון המקביל ב-2023. לפי כללי החשבונאות המקובלים (GAAP), מאנדיי עברה מהפסד לרווח נקי בסך 7.1 מיליון דולר, ועל בסיס Non-GAAP נרשם רווח נקי של 31.7 מיליון דולר, לעומת 7.2 מיליון דולר ברבעון המקביל. בכך הגיע הרווח למניה ל-61 סנט, בעוד שהאנליסטים ציפו ל-40 סנט למניה. הפער בין הרווח לפי כללי GAAP לרווח Non-GAAP נובע בעיקר מעלויות התגמולים ההוניים לעובדים, בסך 26.5 מיליון דולר.

מאנדיי ייצרה ברבעון 92 מיליון דולר מפעילות שוטפת ותזרים חופשי של 89.9 מיליון דולר, ובסיומו היו לה מעל 1.2 מיליארד דולר במזומנים ושווי מזומנים.

מאנדיי מעלה את התחזית השנתית

במבט קדימה, החברה צופה ברבעון השני הכנסות של 226-230 מיליון דולר, המשקפות צמיחה של 29%-31% לעומת הרבעון המקביל - קצב צמיחה מעט נמוך לעומת הרבעון הראשון אך גבוה מתחזיות האנליסטים, שציפו להכנסות של 225 מיליון דולר ברבעון השני. הרווח התפעולי Non-GAAP יעמוד על 17-21 מיליון דולר והתזרים החופשי יסתכם ב-47-51 מיליון דולר. התחזית לשנה כולה עולה כעת להכנסות של 942-948 מיליון דולר, צמיחה של 29%-30%, לעומת תחזית קודמת ל-926-932 מיליון דולר; רווח תפעולי Non-GAAP של 77-83 מיליון דולר לעומת תחזית קודמת ל-58-64 מיליון דולר; ותזרים חופשי של 238-244 מיליון דולר, לעומת 200-206 מיליון דולר בתחזית הקודמת.

"הרבעון הראשון שלנו מסמן פתיחה יוצאת מן הכלל לשנה, עם ביקוש חזק למוצרים שלנו מצד ארגונים ולקוחות בגדלים שונים", אמרו רועי מן וערן זינמן, מייסדים ומנכ"לים משותפים של מאנדיי. הם הוסיפו שהם שבעי רצון במיוחד מהצמיחה המהירה של המוצרים monday sales CRM ו-monday dev וכי בחברה ממשיכים לפתח את פלטפורמת המוצרים לעבודה (WorkOS), תוך התמקדות בהמשך צמיחה ויצירת ערך עסקי משמעותי ללקוחות.

אלירן גלזר, סמנכ"ל הכספים, ציין שהתוצאות הטובות הושפעו בין היתר מעדכון מחירים שהחברה ביצעה לאחרונה. "עד כה, ההשפעה של עדכון המחירים לחלק מהמוצרים עלתה על הציפיות הראשוניות שלנו. התוצאות הטובות ברבעון הראשון מעניקות לנו בטחון נוסף ביכולת של החברה לממש את תחזית הצמיחה", הוסיף גלזר.

שווי השוק של מאנדיי לפני פרסום הדוחות היה 8.9 מיליארד דולר ובטרום מסחר מנייתה עולה למחיר המשקף לחברה שווי של למעלה מ-10 מיליארד דולר. החברה הונפקה בארה"ב לפני שלוש שנים לפי שווי של 6.8 מיליארד דולר.