משרד עורכי הדין מיתר ממזג אליו את משרד הפטנטים קליגלר

עורך הדין ועורך הפטנטים דניאל קליגלר ינהל את תחום הפטנטים של מיתר, ויחד איתו יצורפו למשרד שותפו יובל שלום ועורכי פטנטים נוספים • בעקבות המיזוג יכלול צוות הפטנטים של מיתר 18 עורכי פטנטים ועורכי דין

עו''ד דן גבע, שותף במשרד מיתר / צילום: איל יצהר
עו''ד דן גבע, שותף במשרד מיתר / צילום: איל יצהר

משרד עורכי הדין מיתר ממזג אליו את משרד הפטנטים קליגלר. עורך הדין ועורך הפטנטים דניאל קליגלר ינהל את תחום הפטנטים של מיתר, הפעיל בשנתיים האחרונות. יחד איתו יצורפו למשרד שותפו, עורך הפטנטים יובל שלום, וכן עורכי פטנטים, רובם בעלי תארים מתקדמים בהנדסת חשמל, מחשבים ופיזיקה, עורכי דין ומומחים טכניים. בעקבות המיזוג יכלול צוות הפטנטים של מיתר 18 עורכי פטנטים ועורכי דין. 

החנינות פורחות בימי המלחמה: "ימים קשים מצדיקים את הפעלתן"
הדירוג שחושף: מה קרה למספר עורכי הדין במשרדים הגדולים?

משרד קליגלר מתמחה בעריכה ורישום פטנטים בתחומי ה-Deep Tech, ביניהם מדעי המחשב, מיקרו-אלקטרוניקה, תקשורת, אופטיקה ומכשור רפואי מתקדם. בין הלקוחות שהמשרד מציין את עבודתו עמם באתר שלו נמנים אנבידיה, פאלו אלטו ואיירון סורס. המשרד מטפל ברישום פטנטים בארה"ב, בישראל ובמדינות אחרות עבור מגוון לקוחות, מחברות סטארט-אפ ועד לענקיות טכנולוגיה, בארה"ב, בישראל, באירופה ובמזרח הרחוק.

"אנחנו משתפים פעולה עם משרד מיתר מזה שנים בנושאים הכוללים מיזוגים ורכישות, עסקאות קניין רוחני וליטיגציה", מסר קליגלר. "שילוב הכוחות יאפשר לנו להגדיל את הפעילות המשותפת ולתת שירות טוב ונרחב יותר ללקוחותינו וללקוחות משרד מיתר". 

"שפה משותפת" 

עו"ד דן גבע, שותף במשרד מיתר המונה כ-580 עורכי דין ומתמחים, מסר כי "מדובר במיזוג משמעותי של אנשי צוות מצוינים, בעזרתם נעשה, יחד, צעד נוסף לחיזוק פרקטיקת הפטנטים שלנו. בימים הלא פשוטים העוברים עלינו, חשוב לנו, כמשרד המתמקד בהיי טק הישראלי ובתחומי הטכנולוגיה השונים, להעניק ללקוחותינו שירות מהמעלה הראשונה בתחום הפטנטים, סימני המסחר והקניין הרוחני. אני משוכנע שהצוות המצטרף אלינו יסייע לנו בכך. מצאנו עם דניאל, יובל והצוות שלהם שפה משותפת - מקצועית וחברית, ואנחנו בטוחים ששיתוף-הפעולה איתם יהיה פורה ומוצלח לכולנו".

בשלב זה, יצוין, טרם ידוע מי יהיה ראש רשות הפטנטים ורשם הפטנטים, שהבקשות שיוכנו במשרד יופנו לשולחנו. כפי שפרסמנו בגלובס, במרץ האחרון בית הדין לעבודה ביטל את המינוי של עו"ד מוטי שורק לרשם הפטנטים. לא הוגשה בקשה לעיכוב ביצוע פסק הדין, ובינתיים לא מונה רשם חדש במקומו. סגנית הרשם, עו"ד ז'קלין ברכה, שעתרה נגד המינוי, ממלאת בפועל את מקומו של הרשם במרבית הסוגיות המונחות לפתחה של הרשות.