12 אלף איש על 250 יח"ד: העיר שמובילה בנרשמים ל"דירה בהנחה"

ההרשמה לתוכנית הדיור הממשלתית "דירה בהנחה" נפתחה השבוע וההרשמה להגרלות בעיר רחובות היא המבוקשת ביותר עד כה • ההרשמה תיסגר ב-8.7 • וגם: הריסת הבתים שנפגעו בעוטף עזה תחל בשבוע הבא • חדשות השבוע בנדל"ן

רחובות / צילום: Shutterstock, Oren Ravid
רחובות / צילום: Shutterstock, Oren Ravid

דירת מוזלות

רחובות מובילה במספר הנרשמים בהגרלה לדירות מוזלות

שלשום (ב') נפתחה ההרשמה להגרלה הנוכחית של "דירה בהנחה". 4,633 יחידות דיור יוגרלו הפעם ב-19 יישובים בארץ. משרתי מילואים יקבלו עדיפות בהגרלות, עוד לפני בני מקום. על פי נתוני ההרשמה הראשוניים שפורסמו, רחובות מובילה במספר הנרשמים: נכון לאתמול נרשמו למעלה מ-12 אלף איש בהגרלה ל-250 דירות מוזלות בעיר, מהן 85 מיועדות לבני המקום. נזכיר כי גם בהגרלה הקודמת הייתה רחובות העיר המובילה בביקוש.

למה יגאל דמרי בטוח שישראל הולכת ל"קטסטרופה"
ראיון | מנכ"ל חברת הנדל"ן הכי חדשה בבורסה בטוח: אלה הערים הכי אטרקטיביות לרכישת דירה

הפעם מובילה גם ראשון לציון, שם נרשמו בתוך יום למעלה מ-10,000 איש ל-164 דירות מוזלות, מהן 56 דירות לבני המקום.

בירושלים נרשמו כ-3,000 בני אדם להגרלה על 80 דירות. עוד בהגרלה: דירות בתל אביב במגרש מכבי יפו (6,448 על 81 דירות מוזלות), בירושלים, באפרת, בדימונה, בדיר אל אסד, בטירת כרמל, במגדל העמק, בצור הדסה, בקריית ביאליק ובקריית גת. ההרשמה תיסגר ביום שני ה-8.7.

הנגב המערבי

הריסת הבתים בבארי תתחיל ביום שלישי הקרוב

חברת טלאור כראדי זכתה במכרז לביצוע הריסות הבתים ביישובי העוטף. החברה הודיעה כי תתחיל ביום שלישי ה- 4.6 בפרויקט ההריסה של הבתים ביישובי העוטף. בשלב הראשון ייהרסו 11 בתים בקיבוץ בארי, בתיאום עם אנשי הקיבוץ, ולאחר מכן עוד 110 בתים. בהמשך ייהרסו מבנים בקיבוץ רעים.

"אופן ההריסה הותאם לתנאי השטח על מנת לא לפגוע בשבילים ושטחים ירוקים בקיבוץ", מסר מנהל הפרויקט מטעם קבוצת טלאור כראדי, אלכס בראייב. "מאחר שכלי הריסה כבדים איתם נהוג להרוס מבנים לא מתאימים להריסת בתים בתוך מתחם בנוי כמו בקיבוץ, ההריסה תתבצע על ידי כלים קטנים שהותאמו לשטח בו נעבוד. כמו כן משאיות פסולת הבנייה יוצבו בשטח שמחוץ לרחובות הקיבוץ".