ארוחת בוקר של רותי ברודו: חברת הסייבר שעוברת למגדלי לנדמרק

קייטו נטוורקס תעזוב את משרדיה במגדל עזריאלי שרונה ותעבור למגדל לנדמרק במתחם שרונה • החברה תשכור כ-17,000 מ"ר המשתרעים על פני 6 קומות בהסכם שהיקפו מוערך בתעשייה בכ-200 מיליון שקל לתקופה של חמש שנים

מגדלי לנדמרק / הדמיה: 3d Vision
מגדלי לנדמרק / הדמיה: 3d Vision

קייטו נטוורקס, חברת הסייבר של שלמה קרמר, מגדילה את שטחי משרדיה ועוברת למגדל לנדמרק במתחם שרונה. החברה תשכור ממליסרון ואפי נכסים, בעלי המגדל, 17,000 מ"ר המשתרעים על פני 6 קומות בהסכם שהיקפו מוערך בתעשייה בכ-200 מיליון שקל לתקופה של חמש שנים. בחלוקה לחודשים, תשלם החברה קרוב ל-200 שקל למ"ר, הכולל גם מקומות חנייה בבניין. המשא ומתן בין החברות וההסכם הראשוני נסגרו כבר לפני שלוש שנים, ועתה, הוא סוף סוף יוצא לפועל.

הושלם הגיוס הגדול ביותר והשכר בשיא: האם המשבר בהייטק הסתיים? 
התרגילים והסיכונים: "אנשים לא קונים דירה, אלא אופציה על דירה" 

קייטו נטוורקס (Cato Networks) תעזוב את משרדיה במגדל עזריאלי שרונה הסמוך המשתרעים על פני 4,239 מ"ר. החברה הישראלית מתכוננת להנפקה שתצא לדרך לפי התכנון ברבעון האחרון של השנה או במחצית הראשונה של 2025, ונמצאת בתנופת גיוסי עובדים לאחר שגייסה בספטמבר 2023 סכום של 238 מיליון דולר.

החברה מעסיקה כיום 1,000 עובדים, מתוכם 535 בישראל - מהם 100 שגויסו בשנה האחרונה. בחברה ממשיכים עם תנופת הגיוסים ומבטיחים לעובדים פינוקים במשרדים החדשים שמזכירים את שנות הקורונה העליזות: חדר כושר מאובזר, סטודיו ליוגה, אודיטוריום ואפילו אולפן הקלטות. במשרדים יוגשו גם ארוחות בוקר של קבוצת R2M של רותי ברודו.

מימין לשמאל: זהורית מולשנסקי, שירי עמית, גל בלושטיין, דליה אדרת, דניאל בלייכמן / צילום: יפעת יוגב
 מימין לשמאל: זהורית מולשנסקי, שירי עמית, גל בלושטיין, דליה אדרת, דניאל בלייכמן / צילום: יפעת יוגב

מטא תעבור בשנה הבאה

גם הסניף הישראלי של מטא, בעלת פייסבוק ואינסטגרם, צפויה לערוך מעבר דומה בשנה הבאה. מטא תסיים את חוזה השכירות שלה עם עזריאלי שרונה ותאכלס שטח של 33,100 מ"ר שיתפרשו על פני 13 קומות. בנוסף, כחלק מהחוזה המקורי שלה עם מליסרון ואפי נכסים, היא תשכיר 7 קומות נוספות בשכירות משנה.

פרויקט לנדמרק, שתוכנן על ידי האדריכל אבנר ישר, כולל שני מגדלים, הראשון שבהם, מגדל A, מאוכלס בימים אלה. הוא מתנשא לגובה של 160 מטר, מכיל שטח מסחר בהיקף של 6,000 מ"ר וכן משרדים על פני שטח של 100 אלף מ"ר. מגדל B השכן לו יושק במהלך 2026 ויכלול כ-45 אלף מ"ר שטחי משרדים ומעליהם 116 דירות מגורים.