בזק ו־PowerGen משיקות את מותג החשמל שלהן. אלה ההנחות שיציעו

במסגרת שיתוף־הפעולה, PowerGen תעמיד לטובת בזק אנרג'י חשמל שייוצר ממגוון מתקני ייצור שבבעלותה, בהם תחנות כוח בגז טבעי, מנועי גז, מתקנים סולאריים ומתקני אגירה • בבזק אנרג'י מאמינים כי באמצעות תהליך המעבר הפשוט, החברה תהפוך לשחקן משמעותי בשוק החשמל תוך מספר חודשים

מימין: ניר דוד, מנכ''ל בזק; טלי פולג, סמנכ''לית שיווק בבזק; יואב הר־אבן, מנכ''ל  PowerGen; והראל בלינדה, מנכ''ל בזק־ג'ן / צילום: אלון רון
מימין: ניר דוד, מנכ''ל בזק; טלי פולג, סמנכ''לית שיווק בבזק; יואב הר־אבן, מנכ''ל PowerGen; והראל בלינדה, מנכ''ל בזק־ג'ן / צילום: אלון רון

בזק ו־PowerGen, שבבעלות מלאה של קרן ג'נריישן, השיקו היום (ג') את בזק אנרג'י - מותג החשמל של החברה המשותפת בזק־ג'ן. החברה מציעה את החבילות הבאות: 7% הנחה לאורך כל שעות היממה; 15% הנחה בימים א'-ה' בין השעות 07:00-17:00; או 20% הנחה בימים א'-ה' בין השעות 07:00-23:00. 

סוף לסאגה: הושלמה העברת תחנת הכוח אשכול לדליה אנרגיה 
שוק החשמל נפתח לתחרות: אלה החברות שיפעלו בו

במסגרת החבילות של החברה החדשה, גם המגזר העסקי ייהנה מהנחות. לקוחות עסקיים קטנים בעלי מונה ביתי יוכלו להצטרף לאחד משלושה מסלולים: 7% הנחה בכל שעות היממה, 15% הנחה רק בשעות היום או 20% הנחה רק בשעות הלילה. לקוחות גדולים יותר בעלי מונה כללי ייהנו מ־7% הנחה בכל שעות היממה, ולקוחות עסקיים בתעו"ז מתח נמוך וגבוה יקבלו הצעה לפי צורכיהם.

בבזק אנרג'י מאמינים כי באמצעות תהליך המעבר הפשוט, החברה תהפוך לשחקן משמעותי בשוק החשמל תוך מספר חודשים. זאת, אף שכיום כ־99% מהלקוחות הפרטיים הם עדיין לקוחות של חברת החשמל.

במסגרת שיתוף־הפעולה בין שתי החברות, PowerGen תעמיד לטובת בזק אנרג'י חשמל שייוצר ממגוון מתקני ייצור שבבעלותה, בהם תחנות כוח בגז טבעי, מנועי גז, מתקנים סולאריים ומתקני אגירה.

במקטע הייצור, ל־PowerGen יש הספק מצטבר של 956 מגה־וואט בטכנולוגיה קונבנציונלית ו-121 מגה־וואט של אנרגיות מתחדשות, נוסף על כך, לחברה יש 3,000 מגה־וואט שעה אגירה מניבים. החשמל של בזק אנרג'י יסופק מכמה מקורות ייצור, כאשר 35% יגיעו מאנרגיות מתחדשות.

לצד השקת מסלולי החשמל, בזק אנרג'י מציעה שירות של אפליקציה שתאפשר צריכת חשמל בדרך חכמה. היישומון יאפשר לנהל ולשלוט בהוצאות החשמל ולהציג את הנתונים המעודכנים בנוגע לצריכת החשמל בזמן אמת, לצד פילוח ברור לפי ימים ושעות.