בורסות עולם | סיקור שוטף

המסחר בוול סטריט ננעל במגמה חיובית; אפל איבדה 1.9% לאחר ההכרזה על Apple Intelligence

דאו ג'ונס טיפס ב-0.2%, נאסד"ק הוסיף 0.4% ו-S&P 500 עלה ב-0.3% • אפל סיימה את יום המסחר בירידות, אחרי שבוול סטריט לא התלהבו מההכרזות שלה בנושא שילוב בינה מלאכותית במוצריה•  נעילה אדומה באירופה אחרי הבחירות לפרלמנט; מדד קאק הצרפתי צלל בכ-1.6% • ברביעי: החלטת הריבית של הפד

וול סטריט, ניו יורק / צילום: Shutterstock
וול סטריט, ניו יורק / צילום: Shutterstock

סקירת המסחר: דיווחים שוטפים, מגמות, מדדים, שערי מניות, אג"ח, מט"ח וסחורות והמלצות אנליסטים

 


23:00

המסחר בוול סטריט עבר למגמה חיובית לקראת הנעילה. דאו ג'ונס טיפס ב-0.2%, נאסד"ק הוסיף 0.4% ו-S&P 500 עלה ב-0.3%.

מניית חברת הפארמה איליי לילי  הוסיפה 1.8% לאחר שב-FDA המליצו על התרופה שלה לאלצהיימר donanemab וסללו את הדרך שלה לקבלת אישור מלא בהמשך השנה. אם תאושר, התרופה של איליי לילי תהיה התרופה השנייה מסוגה שנכנסת לשוק האמריקאי, אחרי התרופה לקמבי (Leqembi) של ביוג'ן וחברת איסאי היפנית, שה-FDA אישר בתחילת 2023.

אפל  סיימה את יום המסחר בירידות של 1.9%, אחרי שבוול סטריט לא התלהבו מההכרזות שלה בנושא שילוב בינה מלאכותית במוצריה.
בגזרת שאר ענקיות הטכנולוגיה - אמזון  הוסיפה 1.5%, מיקרוסופט  טיפסה ב-1%, אנבידיה  התחזקה ב-0.8% וגוגל  עלתה ב-0.5%.

21:30

דאו ג'ונס ו-S&P 500 מטפסים ב-0.1%, ונאסד"ק נותר ללא שינוי ממשי.

אפל  חשפה מערך חדש של בינה מלאכותית שישולב במוצרים שלה, ומנייתה נחלשת ב-2.2%.

מניית המם  גיימסטופ  צוללת ב-15%, זאת אחרי הירידה התלולה ביום שישי, שהתרחשה על רקע ההודעה המוקדמת של החברה על ירידדה משמעותית במכירות ברבעון הראשון. 

20:30 

דאו ג'ונס נחלש ב-0.1%, נאסד"ק עולה ב-0.2% ומדד S&P 500 נותר ללא שינוי ממשי.

ברקע כנס המפתחים השנתי של אפל (WWDC) שמתרחש כעת, מניית החברה מאבדת 0.6%. במקביל, מטא  מטפסת ב-1.1%, אלפאבית (גוגל)  יורדת ב-0.4% ואמזון  מוסיפה 1%. 

19:25

שניים מהמדדים המובילים בוול סטריט צבועים בירוק. מדד S&P 500 עולה כעת ב-0.2%, ומדד הנאסד"ק עולה ב-0.4%. מדד הדאו ג'ונס עדיין נסחר בירידות של כ-0.1%. 

מניית סאות'ווסט איירליינס  עולה בכ-9% במסחר. זאת לאחר שהקרן האקטיביסטית אליוט צברה בחברה נתח בשווי של 1.9 מיליארד דולר. הקרן מעוניינת להחליף את יו"ר ומנכ"ל חברת התעופה. 

מניית המם גיים סטופ צונחת ב-15% לאחר מסחר הפכפך בשבוע שעבר וירידה חדה ביום שישי. היום המניה ממשיכה לרדת לאחר שהחברה דיווחה בשישי על ירידה במכירות ברבעון הראשון.

מניית חברת השבבים AMD  יורדת בכ-3%. זאת לאחר שבנק ההשקעות מורגן סטנלי הוריד את דירוג המניה ל-" Equal weight", ואמר שהציפיות של המשקיעים נראות גבוהות. 

18:35

וול סטריט מתאוששת קלות. לאחר פתיחה אדומה, מדד ה-S&P 500 ומדד הנאסד"ק עולים כעת ב-0.1%, ו-0.3% בהתאמה. מדד הדאו ג'ונס יורד ב-0.1%.

אחרי יום אדום במיוחד, לאחר שכוחן של מפלגות הימין הקיצוני התחזק בפרלמנט האירופי וקריאתו של נשיא צרפת מקרון לבחירות בזק בצרפת, ננעלו הבורסות באירופה.

מדד קאק הצרפתי איבד 1.6%, דאקס הגרמני נחלש ב-0.4% ומדד פוטסי הבריטי ירד ב-0.3%.

את הירידות בצרפת הובילו מניות הבנקים,   סוסייטה ג'נרל   ו- בי.אן.פי פריבה  שירדו ב-7%, ו-5% בהתאמה.

בנוסף, תשואות האג"ח הממשלתיות בצרפת זינקו במהלך היום. התשואה על האיגרת ל-10 שנים יציבה כעת ברמה של 3.23%, אחרי שמוקדם יותר היום הגיעה התשואה לשיא מתחילת השנה.

18:00 

מגמה מעורבת בניו יורק. הירידות בדאו ג'ונס מתחזקות ל-0.2%, בעוד מדד S&P 500 ברמת הבסיס, ומדד הנאסד"ק עולה ב-0.1%.

אחרי שירדה בתחילת המסחר, מניית אנבידיה עולה כעת ב-0.6%. 

17:30

המגמה בוול סטריט חוזרת להיות אדומה. שלושת המדדים המובילים יורדים כעת ב-0.1%.

מיקרוסופט  הודיעה כי כל המחקר של בינה מלאכותית בחברה ייעשה כעת ב-Open AI. זהו צעד נוסף של שיתוף פעולה בין שתי החברות לאחר שמיקרוסופט השקיעה כ-13 מיליארד דולר בחברת הבינה המלאכותית עד היום.

הירידות במניית פריון נטוורק  הישראלית מתחזקות ל-28%, לאחר שהחברה הורידה שוב את התחזיות. חודשיים לאחר שהודיעה על שינוי במנגנון תמחור הפרסום שיישמה מיקרוסופט במנוע החיפוש בינג והשפיע לרעה על פריון, כעת היא מדווחת כי מיקרוסופט הודיעה לה על החלטתה להסיר מרשת ההפצה שלה מספר פבלישרים.

נייס , ישראלית נוספת שמעוררת עניין היום, עולה כעת ב-4%. זאת לאחר שהחברה הודיעה על תוכנית חדשה לרכישה עצמית של מניות, בהיקף 500 מיליון דולר, ועל האצת התוכנית הקיימת בסך 300 מיליון דולר.

16:50

המדדים המובילים בוול סטריט נסחרים כעת במגמה מעורבת. מדד הדאו ג'ונס עולה ב-0.1%, S&P 500 יורד ב-0.1%, ומדד נאסד"ק נחלש ב-0.3%.

מניית אנבידיה יורדת ב-2.7% בוול סטריט. זהו יום המסחר הראשון של המניה לאחר הפיצול של 10 ל-1 בסוף השבוע. דבר נוסף שעלול לערער את אמון המשקיעים הוא פרסום שנשיא ומנכ"ל אנבידיה, ג'נסן הואנג, מוכר ממניותיו בחברה בשווי של 735 מיליון דולר. הואנג מתכנן למכור 600 אלף מניות עד למרץ 2025.

מניית  אפל  יורדת ב-0.7%. הערב ענקית הטכנולוגיה תפתח את כנס הטכולוגיה השנתי שלה בו היא עשויה להכריז, לראשונה, על יכולות ופיצ'רים הקשורים לבינה מלאכותית. בוול סטריט צפויים לעקוב מקרוב אחר ההכרזות.

התשואות על אג"ח ארה"ב ממשיכות לעלות. התשואה על האיגרת לשנתיים עולה בנקודה לרמה של 4.87%, והתשואה על האג"ח ל-10 שנים עולה ב-3 נקודות לרמה של 4.46%.

העליה בתשואות האג"ח מגיעה גם לצרפת, שם התשואה על האיגרת ל-10 שנים מזנקת ב-11 נקודות לרמה של 3.22%, אחרי שמוקדם יותר היום הגיעה התשואה לשיא מתחילת השנה.

16:30

יומיים לפני פרסום החלטת הריבית של הבנק הפדרלי בארה"ב, הבורסות בניו יורק נפתחו באדום. ברקע הציפיה בשוק שהריבית תישאר גבוהה, ברמה של 5.5%. 

המדדים המובילים בוול סטריט ירדו עם פתיחת המסחר, הדאו ג'ונס נסחר צמוד לרמת הבסיס, S&P 500 איבד ב-0.2%, ומדד הנאסד"ק ירד ב-0.3%. 

מניית  נייס   מטפסת כעת ב-6%. זאת לאחר שהחברה הודיעה על תוכנית חדשה לרכישה עצמית של מניות, בהיקף 500 מיליון דולר, ועל האצת התוכנית הקיימת בסך 300 מיליון דולר.

מניית פריון נטוורק  נופלת כעת ב-26%. החברה מורידה שוב את התחזיות שלה. חודשיים לאחר שהודיעה על שינוי במנגנון תמחור הפרסום שיישמה מיקרוסופט במנוע החיפוש בינג והשפיע לרעה על פריון, כעת היא מדווחת כי מיקרוסופט בינג הודיעה לה על החלטתה להסיר מרשת ההפצה שלה מספר פבלישרים.

באירופה, המדדים המובילים ממשיכים בירידות החדות ובעיקר מדד הקאק הצרפתי  שנופל כעת ב-1.9%. הירידות בבנקים הצרפתים  סוסייטה ג'נרל  ו- בי.אן.פי פריבה  מתחזקות ל-9% ו-5% בהתאמה. 

המדד המרכזי של גרמניה, הדאקס, יורד ב-0.8%, ומדד פוטסי הבריטי נחלש ב-0.3%.

14:53

אחרי ירידה של 35% במחיר מניית נייס בחודשיים וחצי האחרונים, היא מזנקת בכ-10% בטרום מסחר. בחברה הודיעו היום על תוכנית חדשה לרכישה עצמית של מניות, בהיקף 500 מיליון דולר, ועל האצת התוכנית הקיימת בסך 300 מיליון דולר.

במחיר המניה הנוכחי, התוכנית החדשה משקפת רכישה של קרוב ל-3 מיליון מניות המהוות כ-5% מהון המניות של נייס. לחברה היו בקופה בסוף הרבעון הראשון 1.5 מיליארד דולר, לעומת חוב של כ-458 מיליון דולר. לדברי המנכ"ל הפורש ברק עילם, התוכנית מגיעה במטרה להגביר את הערך לבעלי המניות ולשקף את האמון בחוזק העסקים והזדמנויות הצמיחה של נייס.

מניית נייס נחלשה לפני מספר שבועות לאחר שדווח על פרישתו הצפויה של עילם בסוף השנה, ולאחרונה נחלשה עוד על רקע כניסת מיקרוסופט כמתחרה בשוק אליו נייס פונה.

מניית חברת האדטק פריון נטוורק  צוללת בכ-25% בטרום מסחר. החברה מורידה שוב את התחזיות שלה. חודשיים לאחר שהודיעה על שינוי במנגנון תמחור הפרסום שיישמה מיקרוסופט במנוע החיפוש בינג והשפיע לרעה על פריון, כעת היא מדווחת כי מיקרוסופט בינג הודיעה לה על החלטתה להסיר מרשת ההפצה שלה מספר פבלישרים.

12:27

בעקבות הבחירות לפרלמנט האירופי - המדדים באירופה ממשיכים בירידות החדות ובעיקר מדד הקאק הצרפתי  שמשיל 2%. בולטים לרעה הם הבנקים בצרפת, סוסייטה ג'נרל  ו-בי.אן.פי פריבה  יורדים ב-7% וב-4% בהתאמה. 

11:15

קרסטן מנקה, ראש מחקר הדור הבא ביוליוס בר: "סין הופכת לגורם דומיננטי בשוק הזהב: פוטנציאל לצמיחה נוספת בעתודות". 

בחודשים האחרונים, סין הפכה לגורם הדומיננטי המשפיע על מחירי הזהב. הביקוש להשקעות עלה שוב עקב הכלכלה המקומית המדשדשת , והבנק העממי של סין (PBoC) הגדיל את עתודות הזהב שלו . ההיגיון מאחורי רכישות הבנק המרכזי של סין הוא שבזמנים של מתחים גיאופוליטיים מתמשכים , הוא מעוניין להיות פחות תלוי בדולר האמריקאי ובמקרים קיצוניים , פחות חשוף לסנקציות אמריקאיות.

לפי החישובים ביוליוס בר, " עתודות הזהב של סין עלו ב -710 טון מאז תחילת 2022 , כאשר כ-45% מהכמות דווחו רשמית על ידי הבנק העממי של סין. היתרה נאמדת על סמך יצוא מבריטניה לסין, למרות שלא נרשמו כיבוא".

" החדשות שפורסמו ביום שישי האחרון (7 ביוני) על אי רכישות במאי גרמו למימוש רווחים בשוק הזהב. בנוסף, דו"ח שוק העבודה האמריקאי, שהיה טוב מהצפוי, הוביל לירידה של 3.5% במחירים, ככל הנראה בעקבות ריבוע פוזיציות מצד סוחרים ספקולטיביים בשוק החוזים העתידיים שהיו ממוצבים לשיעורי ריבית נמוכים יותר בארה"ב ורכישות נוספות על ידי PBoC".

"בהתחשב בכך שסין לא נהגה בעבר בשקיפות מלאה בדיווח על כל רכישותיה , ייתכן שהחדשות של יום שישי אינן משקפות את התמונה המלאה . יתרה מזאת, סין לא הייתה קונה קבועה של זהב בעבר. במקום זאת, היא ביצעה שלושה מסעות קנייה מאז 2014, ולאחר מכן הפסיקה למספר חודשים, מה שמעיד על רגישות למחיר . הדבר מצביע על כך שייתכנו מספר חודשים ללא דיווח על רכישות". 

"עם זאת, אנו מאמינים שהתמונה הגדולה עדיין מצביעה על מגמת הגדלת עתודות הזהב של סין . ראשית, המתחים הגיאופוליטיים בין סין לארצות הברית לא צפויים להיעלם בקרוב, ללא קשר לתוצאות הבחירות לנשיאות ארה"ב. רצונה של סין לגוון את חשיפתה לדולר אמור להימשך. שנית, למרות רכישותיה הנרחבות, חלקה של סין בזהב ביתרות המטבע שלה נותר פחות מ-5%, בהשוואה לממוצע העולמי של יותר מ-15%. נתון זה משאיר מקום לאפסייד (פוטנציאל לעלייה בערכו של נכס) משמעותי כאשר מודדים אותו על בסיס טון זהב". 

10:20

בעקבות העלייה המשמעותית בכוחן של מפלגות הימין הקיצוני בבחירות לפרלמנט האירופי וקריאתו של נשיא צרפת מקרון לבחירות בזק בצרפת, נפתחו הבורסות באירופה בירידות חדות, ובעיקר בצרפת שם מדד קאק משיל 2.2%, דאקס ופוטסי יורדים ב-0.7%.

פרשנות | צרפת הולכת לבחירות בזק, והקשר הישראלי: מאחורי הטלטלה באירופה 

תוצאות הבחירות מחלישות גם את האירו שנמצא ברמתו הנמוכה מזה חודש, הדולר נתמך גם בזכות דוח התעסוקה שהתפרסם בשישי האחרון. האירו יורד ב-0.3% מול הדולר. ביום שישי הוא איבד 0.8% - השער כעת עומד על 1.075 דולרים  לאירו אחד. 

08:53

באסיה נפתח שבוע המסחר במגמה מעורבת. ניקיי עולה ב-0.7%, שנגחאי והנג סנג יורדים ב-0.1% וב-0.5% בהתאמה. מדד קוספי של דרום קוריאה יורד ב-0.6%. 

בארה"ב, החוזים העתידיים בוול סטריט נסחרים הבוקר ביציבות וללא שינויים. 

לנוכח דוח התעסוקה המאכזב שהתפרסם בארה"ב לפני פתיחת המסחר, וול סטריט ננעלה בירידות בשישי האחרון. מדד הדאו ג'ונס ירד בכ-0.2%, מדד ה-S&P 500 נחלש ב-0.1%, הנאסד"ק איבד 0.2%, אבל בסיכום שבועי כל המדדים עלו - נאסד"ק ב-2.4%, S&P 500 ב-1.3% ודאו ג'ונס ב-.3%. 

ברקשייר האת'ווי   של וורן באפט רכשה 2.6 מיליון מניות נוספות של אוקסידנטל פטרוליום בימים האחרונים והגדילה את הנתח שלה ביצרנית הנפט ל-250.6 מיליון מניות או 28%. ברקשייר רכשה מניות בשווי של יותר מ-150 מיליון דולר. 

היום יחל המסחר במנייתה המפוצלת של אנבידיה. הפיצול ביחס של 10 ל-1, הוריד את מחיר המניה אך הכפיל בעשר את מספר המניות, כך ששווי השוק שלה יישאר ללא שינוי.  ההיסטוריה מלמדת שבטווח של 12 חודשים לאחר הפיצול במנייתה, יורדת מניית אנבידיה ב-23% בממוצע. אבל, ארבעה מבין חמשת הפיצולים קרו בימים של מיתון כלכלי בארה"ב.

בתוך כל אלה פורסם שנשיא ומנכ"ל אנבידיה , ג'נסן הואנג מוכר ממניותיו בחברה בשווי של 735 מיליון דולר. הואנג מתכנן למכור 600 אלף מניות עד למרץ 2025.

היום נפתחת ועידת המפתחים של אפל, בחמישי יצביעו בעלי המניות בטסלה  על אישור חבילת השכר בת ה-56 מיליארד דולר של מנכ"ל החברה אילון מאסק,  קרן העושר של נורווגיה שהיא בעלת מניות בטסלה, הודיעה שתתנגד. 

מפוטרי טוויטר וטסלה התלוננו על חוסר צדק, עכשיו הגיע תורו של מאסק  

בארה"ב דוח התעסוקה הקפיץ ביום שישי את תשואות האג"ח - תשואת האג"ח ל-10 שנים זינקה ב-12 נקודות בסיס ל-4.42% והתשואה לשנתיים ל-4.87%. 

עידן אזולאי מסיגמא מזכיר ש"שעקום התשואה האמריקאי חוגג שנתיים מאז שהוא התהפך. זהו פרק הזמן הארוך ביותר אי פעם שבו היה העקום הפוך. העיוות בעקום התשואה נובע מהתקווה הבלתי פוסקת אך המופרכת (לדעתנו) שהריבית תרד בחוזקה".

כדי שהריבית תרד, אומר אזולאי, "שוק התעסוקה צריך להיחלש, הביקוש לדיור אמור לרדת ותחושת העושר צריכה להתמתן. נראה שהדרך לשם היא ארוכה מאוד. תישארו במח"מ קצר, זה יעשה טוב למצבכם הכלכלי מפני שתרוויחו ריבית גבוהה יותר מזו של הטווח הארוך. זה יעשה טוב גם למצבכם הנפשי מאחר ולא תיאלצו להתמודד עם תנודות חדות לאחר פרסומם של הנתונים הכלכליים".

הלילה, עם פתיחתם של השווקים הרחוקים כמו אוסטרליה ואסיה, התחזק הדולר מול המטבעות הזרים ובפרט מול השקל ב-0.6% נוספים ונסחר כעת ב-3.757 שקלים לדולר. 

מחיר נפט ברנט ירד בשבוע שעבר בכ-4% והגיע לכ-79 דולר לחבית לקראת סוף השבוע. לירידה במחיר הנפט תרם החשש מהאטה בצמיחה העולמית ובעקבות זאת ירידה בביקוש לנפט לצד החלטת אופ"ק בדבר ביטול קיצוצים וולונטריים עתידיים בהיצע.

מאקרו - באירופה לאחר הישג לימין הקיצוני של לה פן בבחירות לפרלמנט האירופי, מקרון הכריז על בחירות בזק בצרפת. "עליית הלאומנים מסוכנת", אמר מקרון. בגרמניה, מפלגת הימין הקיצוני צפויה לזכות ליותר קולות מאשר מפלגת השלטון הסוציאל-דמוקרטית של הקנצלר שולץ, בבלגיה ראש הממשלה התפטר - כל אלה ישפיעו  לרעה על השווקים. 

תוצאות מדגמים וסקרים בכמה ממדינות האיחוד האירופי בבחירות לפרלמנט האירופי מראים על שבירה חזקה ימינה של הציבור, שנטש סוגיות של אקלים וצדק חברתי ומתמקד במאבק בהגירה לא-חוקית ובצמיחה כלכלית. בגרמניה, המדינה הגדולה ביותר באירופה, השולחת כ-96 נציגים לפרלמנט שבו 720 מושבים, זכתה מפלגת הימין הקיצוני "אלטרנטיבה לגרמניה" לתוצאת-שיא של 16% מקולות הבוחרים, התחזקות של 5% בעבורה, והיא ניצבת כעת במקום השני מבין כל הרשימות. במקום הראשון ניצבים השמרנים מהאופוזיציה עם כ-30%. 

בשישי בארה"ב, דוח התעסוקה בארה"ב היווה אכזבה למשקיעים שקיוו ל"חדשות רעות", כלומר לעלייה באבטלה, שתוביל אולי את הבנק הפדרלי להוריד את הריבית. אבל הדוח בישר ש-272 אלף משרות חדשות נוספו לשוק האמריקאי, כ-100 אלף יותר מהחודש שעבר ובכ-90 אלף יותר מהצפי.

אלכס זבז'ינסקי, הכלכלן הראשי של מיטב אומר ש"שוק העבודה האמריקאי ממשיך להיחלש. נתוני שוק העבודה האמריקאי היו מעט מבלבלים, כמו שקורה פעמים רבות. מצד אחד, תוספת המשרות הייתה גבוהה מהתחזית (272 לעומת 180 אלף). גם נתוני השכר הממוצע היו גבוהים מהתחזית. 

"מנגד, לפי סקר כוח אדם, בחצי השנה האחרונה ירד מספר המועסקים מדי חודש בכ-130 אלף בממוצע שיעור האבטלה המשיך לעלות, מה גם שמספר המשרות הפנויות ירד משמעותית".

"כדי להיות פחות מבולבלים צריכים לעקוב אחרי המגמות היציבות שמנבאות טוב יותר המשך התרחשויות: האמת שגידול במשרות זה נתון שעלול ליצור רושם מוטעה. השוק לאורך השנים מתייחס אליו כאילו שום דבר לא משתנה, לא בגודל האוכלוסייה, לא בסך כמות המועסקים ולא בהרכב שלהם. בעשר השנים האחרונות חל גידול של כ-15% בסך המשרות במשק האמריקאי, אך המשקיעים והכלכלנים עדיין סופרים "ראשים" ולא שיעור".

בשורה התחתונה אומר זבז'ינסקי ש"מכלול הנתונים משקף באופן עקבי שהכלכלה האמריקאית בכלל ושוק העבודה בפרט נחלשים בחודשים האחרונים".

ברביעי יפרסם הבנק הפדרלי את החלטת הריבית בארה"ב. אף אחד לא מצפה לשינוי והריבית תישאר גבוהה, 5.5%. 

בין נתוני המאקרו שיתפרסמו בשבוע הבא ניתן לציין את התמ"ג היפני שיפורסם ביום ראשון, ולפי התחזיות הוא צפוי לרדת ב־0.5% מהרבעון הקודם. גם בבריטניה יפורסם התמ"ג, לצד נתונים משוק התעסוקה. בסין ובגרמניה יפורסמו מדדי המחירים לצרכן, וכך גם בארה"ב, שבה בפרסום הקודם המדד עלה פחות מהתחזיות.

תחזית -  שיאו צ'ואי, כלכלנית בכיר, בבנק ניהול העושר השוויצרי פיקטה, לקראת פגישת הפד ביום רביעי: "גרף הנקודות החדש ומסיבת העיתונאים של היו"ר פאוול יהיו במוקד פגישת ה-FOMC השבוע, שבה אנו מצפים שלא יהיה שינוי בריבית המדיניות או בתוכניות ההפחתה הכמותית (QT)".

"אנו צופים שנקודות החציון יזוזו מעלה, מה שמצביע על שתי הפחתות ריבית השנה, לעומת שלוש הפחתות בתחזית האחרונה במרץ. הסיכון מוטה לכיוון תזוזה גדולה יותר למעלה אשר תצביע רק על הפחתת ריבית אחת השנה, שאותה היינו מפרשים למהלך בדצמבר".

"אנו מצפים שנקודות החציון של 2025 ו-2026 יזוזו כלפי מעלה ב-25 נקודות בסיס כל אחת כדי לשקף את התזוזה כלפי מעלה בשיעורי 2024. נקודת הטווח הארוך יותר אמורה לזוז מעט כלפי מעלה גם כן. אנו מצפים שהצהרת המדיניות תישאר ללא שינוי ברובה, כאשר ההטיה להקלה רכה עדיין שלמה בהנחיות העתידיות". 

"אנו צופים שתי הפחתות ריבית השנה בספטמבר ובדצמבר, כאשר האינפלציה מאטה ושוק העבודה מייצר האטה בריאה. הפד צפוי להיות מודע יותר הן לסיכון של האצת אינפלציה מחדש, והן לסיכון של האטה בלתי צפויה בשוק העבודה. אנו מצפים שהניציים והיונים בוועדה ימשיכו לדון במאזן הסיכונים".