אחרי 14 שנה: תמיר סטיינמן מסיים את תפקיד כתב הדרום של חדשות 12

סטיינמן ימשיך לעבוד בחברת החדשות, בתפקידי מגזין • בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב סטיינמן "ראיתי זכות ושליחות להישאר ולהשמיע את קולם של תושבי הדרום" • מאז פרוץ המלחמה לחדשות 12 כתב נוסף מהדרום, ניצן שפירא, אולם הוא לא הוכרז כמחליף הרשמי של סטיינמן

תמיר סטיינמן / צילום: חדשות 12
תמיר סטיינמן / צילום: חדשות 12

תמיר סטיינמן, הכתב הוותיק של חדשות 12 בדרום, מסיים את תפקידו אחרי 14 שנה. עם זאת, הוא ימשיך בחברת החדשות של ערוץ קשת 12 בתפקידי הגשה באולפן ובכתבות מגזין. נציין כי מאז פרוץ המלחמה משדר מהדרום גם הכתב ניצן שפירא, אולם בחברת החדשות עדיין לא מכריזים עליו כמחליף של סטיינמן.

עובדי חדשות 13 עתרו לבג"ץ: לבטל את מינוי יוליה שמאלוב ברקוביץ'
אחרי 5 שנים: דובר שופרסל הודיע על עזיבה

בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב סטיינמן, 43, כי ההחלטה התקבלה אצלו עוד טרום המלחמה, מתוך רצון לעבור לגור במרכז ליד בני משפחתו. "אבל אז הגיע ה-7 באוקטובר ושינה הכול", כתב סטיינמן. "מתוך התהום שאליו נפלנו כולנו, ראיתי זכות ושליחות להישאר ולהשמיע את קולם של תושבי הדרום, ללוות את משפחות החטופים, את אלה שחזרו מהשבי, את המשפחות השכולות, את המפונים, והחלטתי להמשיך בתפקידי. המחדל, ההפקרה, חוסר התפקוד של ראשי הצבא והמדינה, השבר הגדול, הזוועות וקולות הזעקה של התושבים הותירו בי צלקות. נמשיך לכאוב עוד שנים רבות, כנראה לנצח... גם אני זקוק לריפוי ושינוי". 

לפי הפוסט, שינוי התפקיד אמור להתרחש במהלך הקיץ, לפני פתיחת שנת הלימודים הבאה. "אעזוב את הדרום בלב כואב ועצוב", כתב, ואז פנה ישירות לפלח האוכלוסייה שאותו ייצג בשידורים, ובמיוחד מאז פרוץ המלחמה: "אחיי ואחיותיי תושבי הדרום, הכוח והיכולת שלכם לעמוד במצב הביטחוני הקשה ולהתעקש להמשיך למרות הכול היוו בעבורי השראה, נטעו בי תיקווה. "תמשיכו ללוות אותי תמיד. זו הייתה זכות להכיר כל כך הרבה אנשים מיוחדים וטובים שנתנו לי בית חם".