בגיל 64: הזמר אדם הלך לעולמו אחרי מאבק במחלת הסרטן

בית החולים איכילוב הודיע על מותו של הזמר אדם, שהשאיר מילים אחרונות לפרסם אחרי מותו: "אם אתם קוראים את המילים האלה, סימן שאני בעולם שכולו טוב. רוצה להודות על המסע המופלא בחיים האלה" • התייחס גם לחטופים: "אנסה לפעול מלמעלה"

אדם, בהופעה ב-2011 / צילום: ויקיפדיה
אדם, בהופעה ב-2011 / צילום: ויקיפדיה

אבל בעולם המוזיקה הישראלי: הזמר אדם הלך לעולמו בגיל 64 אחרי מאבק ממושך במחלת הסרטן - כך הודיע הבוקר (ה') בית החולים איכילוב.

אדם הותיר מילים אחרונות אותן ביקש לפרסם לאחר לכתו, והן מובאות כאן לבקשת קרוביו: "אם אתם קוראים את המילים האלה, סימן שאני בעולם שכולו טוב, ככה אומרים, עוד לא יכול להמליץ. רוצה להודות על המסע המופלא והבלתי ייאמן בחיים האלה. עשיתי המון, הייתי טוטאלי, הלכתי עד הקצה בכל דבר, באהבה, בחברות, ביצירה, נשארו לי כמה חלומות לא סגורים אבל לא המון. תודה על אהבה, תודה על כל אדם שפגשתי או השפעתי בצורה זו או אחרת, תודה על החיים. אם לא הצלחתי לסייע מלמטה בעניין השבת החטופים, אנסה לפעול מלמעלה. תהיו טובים". 

 אדם, שבין להיטיו הגדולים נמנים השירים "סוד" ו"אין מוצא", היה כוכב פופ ענק בשנות ה-80. בשנת 2017 הוא אושפז בבית החולים אחרי ניתוח להוצאת כיס מרה שהסתבך. ב-2023 חשף ברשתות החברתיות כי חלה בסרטן וכי הוא צפוי לעמוד בפני סדרת טיפולים כימותרפיים והקרנות. 

לפני חודש עדכן אדם במצבו, שנה אחרי שחשף כי חלה בסרטן, וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "המצב הבריאותי שלי לא טוב, אבל יש לי רצון לפגוש אהבה וקהל, לשמוע מוזיקה טובה, לפרגן לדור הצעיר ולהרגיש קצת חיים. השנה האחרונה קשה עד בלתי אפשרית עבורי, ולצערי זה לא הולך למקום טוב, אבל ממשיך לקוות". 

הידיעה פורסמה לראשונה ב-N12