תקלה בוואטסאפ: האפליקציה קורסת למשתמשי אייפון

באג מסתורי גורם לכך שאפליקציית וואטסאפ באייפון קורסת בכל הפעלה ואינה נטענת • לא ברור מה גרם לתקלה והאם יש קשר לעדכון שיצא השבוע למערכת ההפעלה של האייפון, ה-iOS 18 • מניטור האתר downdetector, עולה כי התקלה מתרחשת בעיקר בישראל

תקלה מסתורית בוואטסאפ תקפה מספר רב של משתמשי אייפון בארץ / צילום: Shutterstock, Wachiwit
תקלה מסתורית בוואטסאפ תקפה מספר רב של משתמשי אייפון בארץ / צילום: Shutterstock, Wachiwit

אם עדכנתם את האייפון ונתקעתם בלי וואטסאפ - אתם לא לבד. תקלה מסתורית תקפה מספר רב של משתמשי אייפון בארץ. לא בטוח שרק מי שעדכן ל-iOS 18, מערכת ההפעלה החדשה של אפל שיצאה השבוע, נתקל בבעיה - אבל משתמשים רבים גילו לאחר העדכון שהאפליקציה בטלפון החלה לקרוס להם לפתע לאחר שהתחברו לוואטסאפ ווב.

למרות שדרוג למערכת ההפעלה למתפתחים, ה-iOS18.1.4 בטא, הוואטסאפ עדיין קורס ונראה שזה לא פותר את הבעיה. כרגע אין תשובה רשמית למדוע התקלה הזאת חוזרת, אך בדיונים שונים בפורומים ברדיט נטען שיש קשר לשדרוג הגרסה, או להתחברות לוואטסאפ ווב.

חשוב לציין כי אם כבר התחברתם לוואטסאפ ווב - הוא עדיין עובד, ותוכלו לקבל בו הודעות ולכן אנחנו לא ממליצים להתנתק ממנו בשעות הקרובות. כמה גולשים טוענים שמחיקה והתקנה מחדש של האפליקציה פותרת את הבעיה, אך שימו לב שאתם עלולים לאבד את היסטוריית הצ'אטים שלכם במקרה שאין לכם גיבוי.

באתר downdetector, המנטר דיווחי תקלות מאתרים ואפליקציות, התקבלו דיווחים רבים על תקלה בוואטסאפ - החל מאזור השעה 9:00 הבוקר (חמישי), אך באופן מסתורי, הם קיימים רק בישראל ולא בעולם.

גולשים בטוויטר טענו שמעבר לוואטסאפ ביזנס, חשבון עסקי באפליקציה, עזר להם, אך מאז הם סייגו את עצמם כך שנראה שגם זה לא הפתרון.

ממטא טרם נמסרה תגובה.

הכתבה פורסמה לראשונה ב-N12