"הזדמנות של פעם בדור": המלצה מדהימה למניה הלוהטת בעולם

תחזית בנק אוף אמריקה מצביעה על פוטנציאל צמיחה משמעותי לענקית שבבי ה-AI אנבידיה, עם התפתחות תחום הבינה המלאכותית ותזרים מזומנים העשוי להשתוות לזה של אפל • מה מחיר היעד החדש של המניה?

אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי
אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי

בנק אוף אמריקה (BofA) מצביע על פוטנציאל מרשים במניית אנבידיה, עם תחזית לצמיחה משמעותית בתזרים המזומנים החופשי של החברה בשנים הקרובות - עד לרמות שמתקרבות לאלה של אפל, דווח במארקטוואצ'. 

נטפליקס מכה את התחזיות ברבעון השלישי; המניה עלתה
חברת סייבר אלמונית בת פחות משנה נמכרת לפי שווי של 162 מיליון דולר
החברה ההולנדית שמתרסקת ב-16% ולוקחת איתה את אנבידיה ומניות השבבים

ביום חמישי העלה האנליסט ויווק אריה מ-BofA את מחיר היעד של מניית אנבידיה מ-165 דולר ל-190 דולר, מה שמשקף פוטנציאל עלייה של כ-39% לעומת מחיר הסגירה באותו יום. אריה, שרואה במניה את הבחירה המובילה שלו בתחום הטכנולוגיה, מאמין כי מדובר בהזדמנות ייחודית שתוביל להמשך הצמיחה המרשימה של המניה.

במהלך יום שישי, מניית אנבידיה רשמה עליות קלות, והמשקיעים ממשיכים לעקוב מקרוב אחר ההתפתחויות. 

פוטנציאל עצום בתזרים מזומנים

אריה טוען כי למרות ההתלהבות הרבה סביב אנבידיה, השוק עדיין אינו מעריך מספיק את יכולתה של החברה להגדיל את תזרים המזומנים החופשי בשיעור מרשים של 45%-50% - הרבה מעבר לממוצע של כ-23%-25% שנרשם בקרב ענקיות הטכנולוגיה האחרות, הידועות כ"שבע הגדולות".

למעשה, האנליסט מעריך כי תזרים המזומנים של אנבידיה יכול לעבור את רף ה-200 מיליארד דולר בשנתיים הקרובות, דבר שלדבריו ישווה את החברה לאפל מבחינת הפוטנציאל הפיננסי ויאפשר לה גמישות צמיחה משמעותית. 

אריה מביע ביטחון הולך וגובר במעמדה של אנבידיה, במיוחד לאור השימוש ההולך ומתרחב בטכנולוגיות בינה מלאכותית במגזר העסקי. לדבריו, ארגונים גדולים, כולל מיקרוסופט ו-ServiceNow, מעדיפים לשתף פעולה עם אנבידיה בפרויקטים שונים. החברה לא רק מובילה בקטגוריית החומרה, אלא גם מחזיקה בפוטנציאל רב בתחום המערכות.

עוד דווח כי לפי אריה, אנבידיה יכולה להפתיע גם בתחום הרשתות. אף שהתחזית הנוכחית שלו היא שחלק זה יהווה רק 14% מתמהיל מרכזי הנתונים בשנים 2026-2027, הוא מציין תרחיש חיובי יותר שבו החברה תחזור לטווח ההיסטורי של 15%-20%.
בין היתר, הוא מצביע על האצת המעבר למתגי Spectrum של החברה (שיכולים לתמוך באשכולות של מעל 100 אלף יחידות) ועל פוטנציאל להגדיל את נתח השוק בתחום האת'רנט לכ-17%-18%.