"שלוש דקות שירגישו כמו נצח": הסרטון שישודר בשיא הפריים טיים למען שחרור החטופים

בערוצים קשת 12 ורשת 13 ישודר הערב סרטון באורך כשלוש דקות, עם תמונותיהם ושמותיהם של 101 החטופים שנמצאים בעזה • מאחורי המהלך עומד משרד הפרסום ראובני פרידן, שרתם את לקוחותיו לטובת שידור הסרטון, במטרה להעלות את המודעות למאבק לשחרור החטופים

קמפיין מיוחד למען שחרור החטופים / צילום: ראובני פרידן
קמפיין מיוחד למען שחרור החטופים / צילום: ראובני פרידן

הפסקת פרסומות קצת אחרת: כחצי שעה לאחר שיחלו מהדורות החדשות המרכזיות הערב (ו'), בערוצים קשת 12 ורשת 13, ישודר סרטון באורך של כשלוש דקות, עם תמונותיהם ושמותיהם של 101 החטופים אשר נמצאים בעזה.

תקציב המילואים 2025: הבטחות חדשות בצל עיכובים במימוש ההטבות הקיימות 
הולנד מתעוררת? התשובה של אמסטרדם לאנטישמיות 

הסרטון נפתח במשפט "שלוש הדקות הבאות ירגישו לכם כמו נצח, אז דמיינו איך מרגישות 584,640 דקות בשבי", ואז מופיעים החטופים לפי סדר האלף-בית, כשנייה לכל אחד - כולל הדר גולדין ואורון שאול, שנמצאים בידי חמאס מאז 2014. הסרטון נערך בשיתוף עם מטה משפחות החטופים, ואת הקריינות ביצע בהתנדבות קובי מידן. הוא מסתיים במילים "מחזירים את כולם הביתה, עכשיו".


מאחורי המהלך, עומדים משרד הפרסום ראובני פרידן וחברת הדיגיטל שלו ארלו, שרתמו את לקוחותיהם לטובת שידור הסרטון, במטרה להעלות את המודעות למאבק לשחרור החטופים. בין הלקוחות שתרמו, נמנים ישראכרט, AIG, מחלבות גד, אסם, מרינה, פנדורה, ויסוצקי, תדיראן, סנו, יד2, אלטמן, הנטר, דרושים IL, Movement Group, אלן קר, סמלת ושסטוביץ. קשת ורשת נרתמו גם הן, והקצו את "ברייק הזהב" במחיר מיוחד.

"בכל מוצאי שבת, אני מגיע לכיכר החטופים להביע הזדהות עם כאב המשפחות", מספר ניב חורש, מבעלי קבוצת ראובני פרידן. "אחד מהרגעים הקשים בכל עצרת הוא הקרנת תמונות החטופים, והקראת שמותיהם במשך דקות ארוכות. רק כשחווים את זה, מבינים את כמות האנשים שסובלים בגיהינום של עזה. את התחושה הזו רצינו להעביר לכל עם ישראל - כדי להזכיר שזו מחויבות של כולנו להחזיר אותם".

אסף גריס, מנכ"ל משותף בראובני פרידן, מוסיף כי "אנחנו גאים מאוד בלקוחות שלנו, שנרתמו ותרמו ביד רחבה. מי ייתן והזעקה הזו תצליח להשפיע ולקדם את שחרורם של אחינו ואחיותינו שנמקים בשבי החמאס".