שבוע אחרי החברה המרכזית, גם טמפו מודיעה על העלאת מחיר במותגי האלכוהול. יצרנית המשקאות הקלים והאלכוהוליים שבבעלות בעל השליטה ז'ק בר ותאגיד הבירה ההולנדי הייניקן הודיעה הערב (ב') כי היא מייקרת חלק ממוצרי האלכוהול שבשיווקה בעד 6%. בקטגוריית היינות, מחירי יין ברקן וסגל עלו בשיעור של 4%-5.5%, במותגי ברקן קלאסיק, ברקן פרימייר ויינות סגל.
● בלעדי | הקיצוץ הבא של האחים אמיר בשופרסל
● חברות הלואו קוסט חוזרות ומחירי הטיסות צפויים לרדת דרמטית
גם חלק ממותגי המשקאות החריפים, ביניהם וויסקי שיבאס, ג'יימסון, בלנטיינס וודקה אבסולוט יתייקרו ב-2.9%-3.9%, ומחיר רויאל סאלוט יתייקר ב-8%. ההעלאות ייכנסו לתוקף ב-1 במרץ. מהחברה לא נמסרה תגובה.
כאמור, בשבוע שעבר הודיעה החברה המרכזית למשקאות כי היא מעלה את מחירי חלק ממוצרי האלכוהול שהיא מייבאת באמצעות IBBLS מקבוצתה ב-1 בפברואר. העליות יחולו על מותגי ג'וני ווקר שחור ואדום 700 מ"ל, שיתייקרו ב-4.5%; סמירנוף אדום 700 מ"ל, שיתייקר ב-2%; ואפרול, שיתייקר ב-4.5%.
יומיים קודם לכן הודיעה ויסוצקי על העלאת מחיר התה השחור בשיעור של 6%. את גל העלאות המחירים הנוכחי פתחה שטראוס, כשהודיעה בתחילת דצמבר על העלאת מחירים בחלק ממוצרי השוקולד והקפה שלה בהיקף של עד 18%.
לא הרבה אחריה, הודיעה גם ענקית המזון יוניליוור על התייקרות במוצרי השוקולד. החל מ-1 בינואר יתייקרו מותגי השוקולד של החברה - ורד הגליל ומותג קליק - בשיעור ממוצע של 14.7%, והעלייה במחיר למוצר תהיה בין 12% ל-16%, כשגם בחברה הסבירו את ההתייקרות בעלייה מתמשכת במחירי הקקאו בעולם.
אסם-נסטלה הודיעה גם היא בחודש שעבר ללקוחותיה כי היא מעלה מחירים "בשיעור ממוצע של כ-2.2% ממחירון כלל מוצרי החברה". המוצרים שהתייקרו הם בקטגוריות קפה, שוקולד, מאפים, קטשופ ורטבים, טבעול וצבר.
בהמשך הודיעה גם חברת הממתקים כרמית על העלאת מחירים בשיעור על עד 17% על רוב מוצריה, ביניהם שוקולד Marabou, מרשמלו, עוגיות, טבלאות שוקולד, נטיפי שוקולד צ'יפס, שלוקים קפואים ומטבעות השוקולד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.