ענקית הסטרימינג נטפליקס דיווחה אמש על דוחות מעולים והודיעה כי חצתה את רף 300 מיליון המנויים בשירותי הסטרימינג שלה ברבעון הנוכחי. עם זאת, נטפליקס ניצלה את המומנטום כדי להודיע על עליית מחירים.
בהודעה הרשמית במכתב למשקיעים בדוחות נכתב: "ככל שנמשיך להשקיע בפרוגרמינג ולספק ערך רב יותר למנויים, מדי פעם נבקש מהמנויים שלנו לשלם קצת יותר, כדי שנוכל להשקיע מחדש על-מנת לשפר עוד יותר את נטפליקס".
● נטפליקס עקפה את הציפיות; המניה מזנקת במסחר המאוחר
● וולט הקפיצה את דמי התפעול למשתמשים. איך הגיבו המסעדות?
אלה יהיו המחירים החדשים בארה"ב: העלות עבור המסלול הבסיסי ללא פרסומות תעלה מ-15.5 דולר ל-18 דולר. המסלול הזול יותר, זה שכולל בתוכו פרסומות, יעלה מ-7 דולר לחודש ל-8 דולר לחודש. מסלול הפרימיום של נטפליקס יעלה מ-23 דולר בחודש ל-25 דולר בחודש.
לפי הודעת נטפליקס, עליית המחירים משפיעה כעת על ארה"ב, קנדה, פורטוגל וארגנטינה. יחד עם זאת, עליות מחירים במדינות מסוימות גוררות בדרך-כלל עליות מחירים גם בשאר מקומות בעולם. לפי שעה לא ברור עדיין האם ומתי יתייקר המנוי של נטפליקס בישראל.
המנכ"ל המשותף של החברה, גרג פיטרס, אמר כי עליות המחירים האחרונות בשווקים הבינלאומיים עובר "בצורה חלקה". המנכ"ל המשותף טד סרנדוס ציין במהלך שיחת המשקיעים כי "כשאתה מעוניין להעלות את המחירים, מוטב לוודא שיש לך את הסחורה והמעורבות כדי לעמוד מאחורי זה".
נזכיר כי נטפליקס העלתה מחירים בשנים האחרונות מספר פעמים ובשווקים שונים. בשנת 2022 החברה העלתה מחירים בישראל ב-10 שקלים. בחודש יוני האחרון התייקרו המחירים בחברת הסטרימינג בין 3 שקלים ל-11 שקלים, תלוי במסלול.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.