1השותפים החדשים של פרקליט הצווארון הלבן
משרד עורכי הדין נתי שמחוני ושות’, המתמחה בתחום הצווארון הלבן, מצרף שני שותפים חדשים: עורכי הדין אסף קליין ויואב סננס. במסגרת המהלך, המשרד ייקרא שמחוני, קליין, סננס ושות', וירחיב את פעילותו להליכי ליטיגציה מורכבים בתחומי המשפט האזרחי-מסחרי והמנהלי-חוקתי.
● ההימור של הראל ויזל ומשפחת איראני: לא בכל יום נפתח קניון בהיקפים כאלה
● ערוץ 14 תובע 1.9 מיליון שקל משרון גל על המעבר ל-i24NEWS
עו"ד שמחוני שימש עד 2019 כראש מחלקת צווארון לבן בהרצוג פוקס נאמן, ובעבר היה מועמד פעמיים לשיפוט בבית המשפט העליון. הוא מתמחה בטיפול בתיקים מורכבים ומשמעותיים בעלי תהודה תקשורתית בתחום הצווארון הלבן , הציבורי והמנהלי.
בין לקוחותיו נמנים אייל רביד מנכ"ל ומבעלי השליטה ברשת ויקטורי בפרשת תיאום המחירים, השר לשעבר משה כחלון בפרשת יונט קרדיט, שרי אריסון ואפרת פלד בפרשת השוחד בשיכון ובינוי, מיקי גנור בפרשת הצוללות ויו"ר אל על עמיקם בן צבי בפרשת נדל"ן בנתיבות. לקוחות נוספים הם חברת שטראוס, בני שטיינמץ, יגאל דמרי וראש עיריית נתניה מרים פייברג-איכר.
עו"ד קליין הופך לשותף אחרי כ-20 שנות פעילות משותפת עם עו"ד שמחוני. הוא החל את דרכו המקצועית כמתמחה בפרקליטות מחוז מרכז, והצטרף למשרד עם סיום ההתמחות. עו"ד סננס החל את דרכו המקצועית כמתמחה אצל עו"ד שמחוני לפני כ-15 שנים, ומאז נשאר עמו.
"צירופם של אסף ויואב לשותפות הוא תהליך טבעי ומתבקש, שיאפשר את המשך צמיחתו והתפתחותו של המשרד", אומר עו"ד שמחוני. "השניים הם חלק בלתי נפרד מהמשרד ומהדנ"א שלו. הידע המקצועי והניסיון הרב שלהם ימשיכו להצעיד אותו קדימה".
2פרסום ושיווק
בחופי ישראל יש כיום 400 מצילים גברים ורק שתי נשים, והעובדה הזו עומדת במרכז הקמפיין החדש של תפוזינה, הקורא לראשי ערי החוף לגייס מצילות בנות. לדברי יניב פרנקו, מנהל אגף השיווק ביפאורה, "בשנות ה-90 הנשים בקמפיינים של המותג הוצגו בצורה מאוד סקסיסטית, אבל מאז נעשו צעדים ומהלכים משמעותיים, שמשאירים מאחור את אותו דימוי". את הקמפיין מובילה הפרזנטורית ליהי קורנובסקי, ותקציב הפרסום השנתי של תפוזינה עומד על 3 מיליון שקל.

תפוזינה / צילום: שי יחזקל
המהלך, תחת הסלוגן "דרושה מצילה", קורא לציבור לחתום על העצומה שפונה לראשי ערים לגייס מצילות חופים ולדאוג לשוויון בתחום, ומזמין נשים להגיש מועמדות ל"מלגת תפוזינה בקורס מצילות חופים". בסופו של דבר ייבחרו שלוש זוכות. תפוזינה גם תסייע במימון קורס מצילות חופים, ותבחן שיתופי פעולה עם בוגרות צופי ים או שחייניות מקצועיות, שמעוניינות להיכנס לתחום.
3מינויים חדשים
יפתח קלינמן יכהן כמנכ"ל SpearUAV, המפתחת מערכות נשק אוטונומיות ש"מקופלות" ומשוגרות מקפסולה.

מינוי מבית: אורי פרל מונה לסמנכ"ל השיווק של פאפאיה.
הלה גלבוע תשמש כסמנכ"לית הכספים של חברת ההיתוך הגרעיני nT-Tao. קודם לכן כיהנה בתפקיד דומה במרכזי המו"פ של דל ושל EMC בישראל.
מספר היום
5 מיליארד דולר
השווי שהציב היוטיוב המצליח בעולם MrBeast לחברה שלו, עבור גיוס בהיקף של מאות מיליוני דולרים
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.