אבק כוכבות: קופת חולים לאומית כובשת את טבלת הפרסומות האהובות

אודי כגן וביטוח 9 לא זזו מפסגת הפרסומות האהובות כבר חודשים, אבל אז הגיעו קרן מור וקופת חולים לאומית והדיחו אותם - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • מי שטרם נדבק ב"לא לפנות אליי, לא לדבר אליי", ייאלץ להיכנע לפרסומת של מזרחי טפחות

קרן מור בקמפיין קופת חולים לאומית / צילום: צילום מסך מתוך הקמפיין
קרן מור בקמפיין קופת חולים לאומית / צילום: צילום מסך מתוך הקמפיין

אחרי חודשים שבהם תואר הפרסומת האהובה ביותר היה שייך בעקביות כמעט מושלמת לפנצ'ר של ביטוח 9 ואודי כגן, הנה הגיעה בסערה קרן מור - כוכבה מ"קופה ראשית" - בפרסומת של קופת חולים לאומית, והדיחה את כגן מפסגת האהדה וגם מהזכירות.

בפרסומת שעוצבה ברוח "קופה ראשית", כוכבה יושבת לצד קופת הסופרמרקט שלה ומשוחחת עם מוקד קופת החולים. היא הפציעה לראשונה לפני 3 חודשים וגם אז זינקה היישר לראש האהובות, ומתברגת השבוע גם למקום העשירי בזכירות. מבין המתחרות, רק קופת חולים מאוחדת נכנסת השבוע לדירוג - מקום תשיעי בזכירות ושני באהדה.

החל מ־5,000 דולר לכרטיס: הדור הבא של המחלקה הראשונה במטוס
גולף עוברת לרווח ומסמנת את המפתח להמשך: הכנסת מותגים חדשים מחו"ל

וואטסאפ לבנקאי? חוויה ממש, ממליצה לך

הפרסומת הזכורה ביותר שייכת לדביר בנדק ולבנק מזרחי טפחות, שמגדירים מחדש את סטנדרט השירות עם וואטסאפ של הבנקאי האישי בשאלה: "גם אתם מקבלים את התחושה הזו מהבנק שלכם?". נסרין קדרי שרה את השיר שלה, שמזדמזם בכל המדינה כרגע - "לא לפנות אליי, לא לדבר אליי, אל תבוא אליי, אל תתקשר אליי, איזה כיף איתי, חוויה ממש", כשבבנק מבטיחים שהוואטסאפ לבנקאי יהיה חוויה של ממש. מזרחי טפחות ממוקמת בראש דירוג הזכורות עם שיעורי זכירה העומדים על 10%, הגבוה מעט מהממוצע החצי־שנתי של הפרסומות הזכורות העומד על 7%. 

נסרין קדרי בקמפיין מזרחי-טפחות / צילום: צילום מסך מתוך הקמפיין
 נסרין קדרי בקמפיין מזרחי-טפחות / צילום: צילום מסך מתוך הקמפיין

מאות מוצרים במבצע זה גם זכור וגם אהוד

המקום השני בזכירות שייך לבנק לאומי, שהתחלף עם מזרחי טפחות במיקומים מהשבוע שעבר. לאומי החזיר את עומר אדם והטינג־טינג־טינג שעדיין עושה בלאן.

שופרסל מראה שוב שתשומת־הלב של הצרכנים נמשכת למבצעים, עם פרסומת שמתמקדת במאות מוצרים במבצע והשני ב־50% הנחה, ומתברגת למקום השביעי בזכירות והשישי באהודות.

לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, מבין המפרסמים בכלל ערוצי הטלוויזיה, תנובה הוא המפרסם שהשקיע השבוע את התקציב הגדול ביותר בסכום של כ-1.3 מיליון שקל בקמפיינים שונים למשקאות, גבינות ומתנה לכבוד יום המשפחה.

המפרסם המשקיע השני בגודלו השבוע הוא FREE TV, שהשקיע כ-1.1 מיליון שקל בקמפיינים לערוצים שמציעה החברה ולהופעה של עידן עמדי.

ההשקעה השלישית בגודלה שייכת לקופת חולים מאוחדת, עם השקעה של כמיליון שקל בקמפיינים שונים למאוחדת ג'וניור - השקעה שהזניקה אותה כאמור למקום השני באהדה.

הטורטלים בקמפיין קופ''ח מאוחדת / צילום: צילום מסך מתוך הקמפיין
 הטורטלים בקמפיין קופ''ח מאוחדת / צילום: צילום מסך מתוך הקמפיין

עלייה קלה בהשקעה
ההשקעה בפרסום נותרת כפי שהייתה בשבוע שעבר - כ־37 מיליון שקל. 

המשרד האהוב
המשרדים האחראים לפרסומות האהובות ביותר הם PIGMENT (קופת חולים לאומית) ו־LEAD OGILVY (קופת חולים מאוחדת). 

המדור, המתפרסם כאן מדי שבוע ב־20 השנים האחרונות, מתבסס על דירוג של חברת גיאוקרטוגרפיה ושם דגש על ניתוח מגמות ושינויים, קריאייטיב ייחודי, צעדים משלימים בדיגיטל ועוד. דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות כולל את כלל האוכלוסייה במדינת ישראל, לרבות החברה הערבית.