חנות הספרים המקוונת "דיבוק" הקימה מרכז הזמנות טלפוני לספרים. המרכז פועל על בסיס מערכת המסחר האלקטרוני שבאתר האינטרנט של החברה, וכן מיועד לשמש מערך תמיכה טלפוני לקונים באתר.
עומר ענתות, מנהל השיווק של דיבוק, אמר שבעקבות אחוז החדירה הנמוך של האינטרנט בישראל (18 אחוזים לדבריו), החליטה החברה שלא לבסס את מאגר הלקוחות שלה על האינטרנט בלבד. עם זאת אמר, שהרוב המכריע של פעילות דיבוק עדיין מתבצע באתר. "האינטרנט היא רק פלטפורמה, שמאפשרת לנו שיווק ישיר. אנחנו עדיין מוגדרים כחנות אינטרנט. המרכז הטלפוני מיועד לספק תמיכה בתקופות לחוצות".
ענתות אמר עוד, שממוצע המכירה של נציג מכירות טלפוני, גבוה בצורה משמעותית מזה של מכירה ישירה באינטרנט. "מאז הפעלת השירות, העלינו את ממוצע המכירות בצורה משמעותית, והמכירות אצלנו עולות ב- 60 אחוזים בחודש". על פי ענתות, הסחר האלקטרוני בספרים רשם לאחרונה עלייה, בעוד שמכירות הוצאות הספרים המסורתיות נמצאות בירידה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.