עיריית מודיעין דורשת ממשרד התחבורה לתכנן תחנת רכבת במע"ר העתידי של העיר,
כדי לאפשר חיבור קו רכבת בין תל אביב למודיעין. לדברי סגן ראש המועצה המקומית,
ירון רן, העבודות בקו הרכבת ת"א-נתב"ג יסתיימו ב-2002, ואם יתחילו מיד לאחר
כן עבודות המשך לכיוון מודיעין, ניתן יהיה לחנוך את קו הרכבת בינואר 2004.
לדעת רן, אם התחנה לא תתוכנן כעת, לפני פרסום מיכרז המע"ר, עלות התכנון והביצוע
העתידיים תסתכם במיליונים רבים.
רן דורש ממשרד התחבורה לקבל החלטה לחבר את מודיעין לקו רכבת, ללא כל קשר לתוכנית
הממשלה להקים קו רכבת בין ת"א לירושלים. במוסדות התכנון דנים כיום בין שתי
חלופות שונות לקו זה, ולדעת רן, בכל חלופה שתתקבל - אין כל סיבה למנוע סלילת
קו מסילת רכבת בציר ת"א-נתב"ג-מודיעין.
עלות קו הרכבת מבן-גוריון למודיעין: כ-95 מיליון דולר. זמן הנסיעה המשוער:
כ-18 דקות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.