במוצאי שבת ישודר סירטון הפירסומת הראשון בקמפיין ההחדרה למשחק ה"טוטו-גול" - משחק הגרלה חדש של הטוטו. סירטון הטלוויזיה של הקמפיין הוא בן 20 שניות, ומקריין בו חנוך קינן - שדרן שירים ושערים הוותיק, עליו מתבססת שורת הגשש החיוור המפורסמת "אליך חנוך". חנוך מקריין בסרט ובג'ינגל הרדיו לאחר מספר שנות היעדרות מן המיקרופון.
משחק הטוטו-גול מבוסס על ניחוש מספר השערים שתבקיע כל אחת מ-8 קבוצות שתופענה בטופס (כלומר 4 משחקים). סיכויי הזכיה במשחק גבוהים במיוחד.
היקף הקמפיין, בניהול משרד הפירסום של הטוטו, פובליסיס-אריאלי, כ-12 אלף דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.