במהלך החודש הראשון לשידורי הניסיון שלו הגיע ערוץ המוסיקה הישראלי, מוסיקה 24, לרייטינג ממוצע של 0.3% במשקי בית ישראליים בימי חול, זאת במהלך כל שעות היום. בימי שישי ושבת עומד שיעור הצפייה של משקי בית יהודיים בערוץ על 0.4%. כך עולה מנתוני הפיפל-מיטר שהגיעו לידי "גלובס".
בקרב בני נוער בגילאי 17-12 עמד הרייטינג הממוצע בימי חול בחודש האחרון על 0.1%, כאשר בימי שישי עמד הרייטינג הממוצע על 0.3% ובימי שבת על 0.2%. בקרב גילאי 34-18 עמד הרייטינג הממוצע בימי שישי ושבת על 0.4% כאשר שיעור הצפייה הממוצע בימי חול עמד על 0.2%.
מערוץ המוסיקה נמסר היום (ה') כי מיליון וחצי איש צפו עד כה בערוץ וביקרו בו מעל למחצית ממשקי הבית בישראל. עוד נמסר, כי מבחינת אחוזי צפייה מצטברים במהלך החודש, הערוץ גבר על MTV בכל חתך גילאי.
לטענת הערוץ, 173 אלף צעירים בגילאי 34-14 צופים כל יום במוסיקה 24 ו-16% ממשקי הבית יהודיים בישראל צופים במוסיקה ישראלית כל יום. מהערוץ נמסר עוד כי זמן הצפייה היומי הממוצע הוא 47 דקות ביום, ושממוצע הצפייה בסוף שבוע גבוה בחלק מהקהלים בלמעלה מ 50% ועומד על 86 דקות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.