המחלקה המשפטית של תאגיד פלייבוי העולמי מבצעת בימים אלה בדיקה לגבי האפשרות שהלוגו החדש שהשיקה חברת פלאפון מהווה שימוש שלא כדין בסמל מסחרי, בשל דמיונו הרב לסמל המסחרי של פלייבוי - השפן. סמל השפן נחשב לאחד מחמשת המותגים המוכרים ביותר ברחבי העולם.
הבדיקה, שאמורה להסתיים בתוך כשבוע, החלה לאחר שהלוגו החדש של פלאפון הגיע לידי בכירים בפלייבוי העולמית. המחלקה המשפטית של פלייבוי, הממוקמת בשיקגו, ארצות הברית, תבדוק האם הדמיון בין שני הסמלים המסחריים הוא כזה המאפשר נקיטת צעדים משפטיים בשל שימוש שלא כחוק בסמל מסחרי.
סמנכ"לית השיווק של ערוץ פלייבוי הישראלי, שרית מדליה מסרה: "אנו ממתינים לתוצאות הבדיקה שתסתיים בזמן הקרוב, ונפעל בהתאם להנחיות שנקבל."
פלאפון מסרה בתגובה, כי לוגו פלאפון החדש הוא מקורי, ועוצב על-ידי המעצב פיליפ בולקיה באופן ייחודי עבור פלאפון. לדבריה, אין ולא היתה כל השראה של מותגים אחרים בעיצוב לוגו זה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.