תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

התושבים ירוויחו והחברות ייהנו - מרכז העסקים והטק שישדרג את מודיעין

העיר מודיעין נחשבת לאחת הערים המפותחות בישראל עם אוכלוסייה חזקה המועסקת בתחומי ההייטק, הכלכלה, מקצועות הנדסיים וטכניים, רפואה ועוד • עד כה נאלצו רבים מהתושבים להרחיק לאזורי תעסוקה מחוץ לעיר • כעת עם התקדמות בניית הפארק הטכנולוגי של מודיעין שבליבו יקום ה-Techmod - מתחם עסקים והייטק חדשני - יוכלו רבים מהם לעבוד ליד הבית, כשהחברות השוכרות במתחם ייהנו משירותיהם ומשדרוג ההון האנושי

הדמיה: 3division
הדמיה: 3division

הכתבה בשיתוף הדר הפארק הטכנולוגי בע"מ 

העיר מודיעין-מכבים-רעות נולדה באמצע שנות ה-90 וב-1996 החל אכלוסה המואץ. נכון להיום, קצת יותר מ-30 שנים אחרי, נחשבת העיר לאחת המובילות במדינה והיא מושכת אליה אוכלוסיות חזקות במיוחד. על פי נתוני אתר העיריה, נכון לשנת 2023 מנתה העיר 102,035 אלף תושבים והיא מדורגת בחתך הארצי ברמה סוציו-אקונומית 9 מתוך 10. ילדי העיר נמצאים בצמרת הטבלה של ערי ישראל עם 93.3 אחוזי זכאות לבגרויות, וצעיריה נמצאים בצמרת נתוני הגיוס הארציים עם 90.9 אחוז בקרב הגברים ו-84.3 אחוז בקרב נשים. העיר אף נחשבת למובילה באחוז החיילים והחיילות היוצאים לקצונה, ו-65 אחוז מתושבי העיר הם בעלי השכלה אקדמאית.

ההון האנושי החזק והאיכותי של העיר משתקף גם בשיעור התעסוקה הגבוה בה העומד על 76.6 אחוז על פי נתוני העיריה. התעסוקה השכיחה בקרב תושבי מודיעין מכבים רעות היא בתחומי ההייטק, ההוראה, מקצועות הנדסיים וטכניים, רפואה, מחשבים, כלכלה ובמילוי תפקידים בכירים בצה"ל. תחומי תעסוקה אלה משווים לעיר שאוכלוסייתה צעירה ומשכילה - אופי דינאמי ומצליח.

למרות הנתונים המרשימים הללו אודות ההון האנושי האיכותי המתגורר בעיר, נקודה אחת בולטת העיבה במשך השנים על התושבים והיא המחסור באזורי תעסוקה בקרבתה עבורם. כתוצאה מכך נאלצו תושבי מודיעין לנדוד לאזורי התעסוקה של ערים דוגמת ירושלים ותל אביב (מודיעין נמצאת על אם הדרך בין שתיהן) ואחרים מרחיקים מעבר לכך - תוך שהם מכלים את זמנים בפקקים הארוכים של שעות הבוקר ואחר הצהריים בדרך למקום העבודה וחזרה.

אך כעת מגיעה בשורה עבור תושבי העיר, שתעניק להם את האפשרות לעבוד קרוב לביתם, וכך תשדרג את איכות חייהם. מדובר על הפארק הטכנולוגי ההולך ונבנה בצפון-מערב העיר, שבליבו מוקם ה-Techmod - מרכז עסקים חדשני שיהווה בית לחברות מובילות וחברות הייטק. "שכונות העיר מודיעין מתרחבות כיום מערבה לכיוון הפארק הטכנולוגי ובשנים הקרובות ייבנו במקטע הזה כ-30,000 יחידות דיור. הפארק הטכנולוגי הקיים יהפוך למרכז האורבני החדש של העיר, עם מתחמי משרדים בינלאומיים, אוניברסיטה, בית חולים ותחנת רכבת חדשה", מציין אלי גולדשטיין, מנכ"ל ה-Techmod, ואחד משלושת השותפים היזמים המקימים את הפרויקט.

מה יכלול מתחם ה-Techmod?

"ה-Techmod הוא למעשה אחד ממתחמי ההייטק והעסקים הגדולים בישראל עם שטח בנוי של 100 אלף מ"ר על שטח כללי של 20 דונם, חמישה מהם אזורים פתוחים עם מדשאות, עצים ואלמנטים של מים. המתחם יכלול 3 בניינים בני 10 קומות ומגדל רביעי בעל 20 קומות. מגוון האפשרויות במתחם נותן מענה לכל הצרכים של חברות ההייטק ועסקים נוספים: קומות גדולות ומרווחות עם גמישות תכנונית מלאה, וזאת מעל שדרה ירוקה המציעה 13,800 מ״ר של מסעדות, ברים, חנויות ולייף סטייל מודרני. המשרדים מרווחים וניתנים לעיצוב המותאם בדיוק לשוכרים, ומעל יש רופטופים ירוקים - מקום מושלם בעיני לפגישת עבודה במרחב הפתוח.

לפרטים נוספים על Techmod הקליקו כאן>>

"כמובן שמגוון המשרדים ושטחי המסחר כוללים אזורי עבודה משותפים, חדרי הישיבות, לובאים ועוד. הפרויקט מצוי בבעלות יחידה שלנו, מה שמאפשר השכרה של שטחים גדולים בגודל אלפי מ"ר לחברות וגופים עסקיים".

הדמיה: 3division
 הדמיה: 3division

מענה לכל שימוש

Techmod תוכנן על-ידי משרד האדריכלים הבינלאומי משה צור ושות' ועל עיצוב הפנים של הפרויקט אחראית המעצבת ורד גינדי, שברזומה שלה נמצאים קמפוסים ומתחמי עסקים מהגדולים בישראל.

לפרויקט סטנדרט LEED GOLD, תקן בינלאומי להסמכת מבנים לבנייה ירוקה. "התקן נוצר מתוך אחריות סביבתית וחברתית. הוא פותח מתוך כוונה שמבנה חדש יהיה מקום בריא עבור האנשים שגרים או עובדים בו", מסביר גולדשטיין.

מה זה אומר מבחינת הפרויקט?

"חיסכון במים ואנרגיה, עלויות תפעול נמוכות יותר, הפחתת פסולת הנשלחת להטמנה, עליית שווי הנכסים, מבנים בריאים ואיכותיים יותר לשהייה והפחתת פליטת גזי חממה".

גודלו העצום של המקום לצד הוורסטיליות שלו (גם שטחי מסחר, גם בילוי והסעדה וגם משרדים) הופכים אותו, לדברי גולדשטיין, לאחד הפרויקטים הייחודיים בישראל, שבו כל שוכר יוכל למצוא מענה לשימוש ספציפי ככל שיהיה. "בפרויקט קיימת תשתית למעבדות וכן תשתיות למנדפים עבור מעבדות ביוטק, תשתיות לדאטה סנטרים, חדרי תקשורת, חדרי שרתים וכך הלאה. הכל ברמה הגבוהה ביותר. השקענו מחשבה רבה בכל פרט ופרט - ויש גם חניות אופניים, מקלחות לטובת האורחים, מרפסות גג שמשקיפות על כל הנוף ועוד ועוד", מעיד גולדשטיין.

איכות חיים משפחתית

מבחינה תעסוקתית גרידא מגולם ב-Techmod יתרון כפול, הן עבור תושבי העיר והן עבור המעסיקים. מצדם של התושבים מדובר כמובן על מקום עבודה קרוב לבית, כזה שיאפשר להם להגיע לעבודה בשקט ובשלווה עם בוקר ולצאת אחר הצהריים, ללא פקקים וללא עומסים, ובכך לבלות יותר בחיק המשפחה. עבור המעסיקים מדובר גם ביתרון, שכן יעמוד לרשותם כוח אדם איכותי שמתגורר בעיר ומשווע למצוא מקום עבודה במרחק דקות נסיעה מהבית.

בנוסף, גם מי שיגיע מבחוץ אל הפרויקט ייהנה מנגישות גבוהה: "למודיעין מיקום מרכזי בישראל, בין תל אביב לירושלים עם נגישות מקסימלית לכל צירי התנועה הארציים, הכבישים: 1, 6, 443, 431", מציין גולדשטיין ומוסיף כי תחנת רכבת ייעודית תיבנה בסמוך לפרויקט וכן שבילי אופניים ייחודיים שיובילו לפארק. כך עובדים תושבי העיר יוכלו להגיע בתוך זמן קצר לעבודה ללא התסכול של עמידה בפקקים.

כאמור, גולדשטיין הוא אחד משלושת השותפים המקימים את הפרויקט, כשהשניים האחרים הם יזם הנדל"ן יאיר הדר, בעלים משותף בקבוצת הדר - קבוצה פרטית משפחתית אשר יוזמת, מקימה ומנהלת מבני משרדים ותעשייה בישראל ובארה"ב, וחברת HOLD REAL ESTATE - המתמחה ביזמות נדל"ן בארץ ובעולם ומתרכזת בהקמת פרויקטים, עסקאות רכישה והשבחה.

הפרויקט עצמו, הוא מציין לסיום, נמצא כעת בסוף החפירה והדיפון של שלב א', "ואנו מתקדמים לקראת קבלת ההיתר. ההערכה היא שבניית שלב זה תסתיים בשלהי 2026".

לפרטים נוספים על Techmod הקליקו כאן>>

צרו איתנו קשר *5988