תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

"אנחנו מציעים חוויית מגורים משפחתית במיוחד, ליד קיסריה"

שכונת 'אור ים' החדשה, הנבנית בימים אלו, ממוקמת ליד קיסריה - ומוגדרת על ידי מתכנניה כ"מיני עיר" • פרויקט 'לאטי גרדנס' נמצא בסמוך לפארק בשכונה והתושבים ייהנו בו ממרחבים ירוקים וממקום מפגש חברתי, כך אומר יוסי לאטי, בעלי ומנכ"ל קבוצת לאטי מקימת הפרויקט, בו מוצעות כעת דירות במחירי פריסייל

הדמיה: סטודיו A-A
הדמיה: סטודיו A-A

הכתבה בשיתוף קבוצת לאטי

לגור בשכונה חדשה מהניילונים, במרחק של 3 קילומטר מהים, ובסמוך לקיסריה עם מגרשי הגולף הירוקים ואתר העתיקות של העיר ההיסטורית. זה בדיוק מה שמציעה השכונה החדשה 'אור ים', המתוכננת באופן מתקדם ונבנית ממש מאפס.

אור ים, המקודמת על ידי החברה לפיתוח קיסריה, ממוקמת ליד קיסריה (השכונה מצויה בתחום שיפוטה של אור עקיבא) ומשתרעת על פני 1060 דונם בשטח שבין שכונת 'אורות רבין', כביש החוף, צומת פלי"ם, וכביש מס' 4. על פי אתר החברה לפיתוח קיסריה, השכונה מתוכננת להכיל כ-3480 יחידות דיור ותושביה ייהנו משטחים ירוקים נרחבים, 2 אגמים אקולוגיים, קירבה לים באמצעות שביל ייעודי מהשכונה ישירות לחוף 'אור ים' וכן מקאנטרי קלאב בסמוך אליה. עוד יוקמו בשכונה שטחי ציבור מבונים ופתוחים כמו גם שטחי מסחר ושירותים, כגון קריית ספורט, אתרי בילוי ופנאי, גינות קהילתיות ומגרש אתגרי לאופניים.

עוד עולה מהאתר כי בשכונה יוקמו 4 קריות חינוך עצמאיות וחדשות (יסודי ועל יסודי וגני ילדים בכל הגילאים) וכי לקריות החינוך ולגני ילדים ניתן יהיה להגיע באמצעות מערכת שבילים אשר תיבנה בתכנון והקפדה, כך שהמרחק המקסימלי לבתי הספר היסודיים יעמוד על 350 מטר בלבד. בתי הספר התיכוניים ימוקמו בצפונה ודרומה של השכונה, וגני הילדים ימוקמו לאורך הפארק המצוי בה כמו גם שבילי אופניים ושבילי הולכי רגל.

מרכז החיים האורבניים באזור

אחד הפרויקטים שנותרו בו דירות לרכישה בשכונה הוא 'לאטי גרדנס', פרויקט היוקרה אשר מוצעים בו כעת דירות במחירי פריסייל אטרקטיביים לפני עליית המחיר, כך על פי יוסי לאטי, בעלים ומנכ"ל קבוצת לאטי, האחראית לפרויקט. לדבריו, בלאטי גרדנס ייבנו כ-7 בניינים בני 6 עד 10 קומות והם יכללו 197 יחידות דיור בני 3-5 חדרים, דירות גן ודירות פנטהאוז", הוא מוסיף.

לפרטים נוספים על פרויקט 'לאטי גרדנס' באור ים הקליקו כאן>>

הפרויקט נבנה מעל פארק ציבורי ירוק ורחב ידיים, שמשולבים בו שבילי הולכי רגל, מדשאות, מתקני משחק וכושר וצמחיה ירוקה. "כך שהוא מקנה חווית מגורים משפחתית במיוחד, שתמשוך אליו משפחות צעירות מכל רחבי הארץ, כמו גם משפרי דיור ומשקיעים אשר זיהו זה מכבר את הפוטנציאל של השכונה במיקומה של אור ים", אומר לאטי ומוסיף כי "הפרויקט ממוקם בחלקה הדרומי והפחות צפוף של אור ים כך שהדיירים ייהנו מתחושה של מרחבים וחופש. יתירה מכך הוא תוכנן על ידי האדריכל פרופ' גבי שוורץ מ'שוורץ בסנוסוף אדריכלים' ששם בו דגש על כל פרט ופרט, הן ברמה החיצונית והן ברמת מפרטי הדירות".

הדמיה: סטודיו A-A
 הדמיה: סטודיו A-A

פרופ' שוורץ עצמו מסביר כי "בהתאם לעקרונות העיור המודרני, פרויקט המגורים המדובר מתאפיין במבנים מרקמיים בגובה 6-10 קומות, המשלבים עיצוב מודרני ואיכות בנייה גבוהה".

הוא מוסיף כי השפה האדריכלית של הפרויקט מתבטאת בשימוש בחומרים חדשניים ובטכנולוגיות בנייה מתקדמות - וכי הושם בו דגש על עיצוב נקי ומודרני הן בחזיתות החיצוניות והן בתכנון הפנימי".

על המיקום עצמו אומר פרופ' שוורץ כי מאחר ו"הפרויקט נבנה בסמיכות לפארק עירוני תוסס שיהווה את מרכז החיים האורבניים של התושבים - אין ספק כי יהיה מקום מפגש פסטורלי, חווייתי וחברתי לדיירים".

סביבה נעימה המשרתת את צרכי התושבים

לאטי יזמות בע"מ הינה חברה קבלנית הרשומה ברישיון משרד הקבלנים ופועלת למעלה מ-20 שנה בתחומי הבנייה למגורים ולמסחר. בחברה מקפידים על סגנון בנייה מודרני ועכשווי ובכל פרויקט שלה לוקחים חלק אדריכלים, יועצים ומעצבי הפנים מהמובילים בתחומם, מציין יוסי לאטי. במרוצת השנים בנתה החברה אלפי יחידות דיור בפרויקטים ברחבי הארץ, בקרית אתא, קרית מוצקין, קרית ביאליק, חיפה, נהריה, כפר יונה, כרמיאל, עכו, בת חפר ועוד. 

הדמיה: סטודיו A-A
 הדמיה: סטודיו A-A

לאטי מבקש להדגיש כי הקבוצה עוטפת הוליסטית 360 מעלות את הלקוח - כולל תכנון, שיווק וביצוע תחת קורת גג אחת. "למעשה אנחנו מלווים את הלקוחות שלנו מרגע רכישת הדירה ועד לקבלת המפתח ואף שנים לאחר מכן. כל זאת תוך התמחות בבניית מתחמי יוקרה, תכנון אדריכלי חדשני ותשומת לב לפרטים הקטנים ביותר. אנו דוגלים ב'סוף מעשה במחשבה תחילה' וכפועל יוצא מכך חושבים על כל דירה, כאילו היא הדירה בה אנו הולכים לגור עם בני משפחתנו. התפיסה הזו שזורה לכל אורך התהליך, בזמן תכנון החלוקה והשטחים, ובזמן הביצוע".

עד כמה העובדה שהחברה לפיתוח קיסריה עומדת מאחורי שכונת אור ים, תורמת לשכונה ולפרויקט שלכם בפרט?

"היא תורמת מאוד. החברה לפיתוח קיסריה הינה הגורם הראשי המקדם ומפתח את אור ים וכל התשתיות בפרויקט הן באחריותה. המשמעות היא שכבר בתחילת תהליך בניית המבנים - יחלו גם הפיתוח הסביבתי והקמת התשתיות, כך שכאשר הבניין יקבל אישור אכלוס - לדיירים יהיו כבר את כל התנאים הסביבתיים למגורים. הכל כבר יהיה בנוי, תשתיות, גנים, בתי ספר, פארקים ירוקים ואף מרכז מסחרי לרווחת הדיירים. התושבים בשכונה יגורו בסביבה נוחה ונעימה המשרתת את כל צרכיהם, החל בחינוך לילדים, דרך תעסוקה (השכונה ממוקמת 5 דקות נסיעה מפארק העסקים קיסריה, בו מרוכזות כ-100 חברות הייטק) וכלה באזורי ספורט, בילוי ופנאי".

פרופ' שוורץ מוסיף על כך ואומר כי "הפרויקט יציע לדייריו חוויית מגורים איכותית, המשלבת נוחות, חדשנות וקשר חזק לטבע ולסביבה הירוקה שמסביב".

ולסיום, מהו סטטוס פרויקט לאטי גרדנס?
יוסי לאטי: "הפרויקט בשלבי קבלת היתר בנייה - וכרגע אנו נמצאים בשלבי ההרשמה לפני יציאה לפריסייל".

לפרטים נוספים על פרויקט 'לאטי גרדנס' באור ים הקליקו כאן>>

*פרסום זה נועד למטרות שיווקיות בלבד, ואין בו משום יעוץ ו/או הצעה ו/או הזמנה לבצע השקעה או רכישה כלשהי ו/או משום תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.

צרו איתנו קשר *5988