תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

מי יכבוש את הבמה? חברות וסוכנויות ישראליות יתחרו על התואר הנחשק "הקמפיין הטוב ביותר בטיקטוק"

סוכנויות פרסום, עסקים וחברות שיצרו בשנה האחרונה קמפיין טיקטוק ש"שרף" את הרשת יכולים כעת לקבל פרס על עבודתם, במסגרת תחרות TikTok Awards המקומית • הקמפיינים יישפטו על ידי צוות מומחים הכולל את בכירי עולם הפרסום בארץ ויוכלו לזכות בשלושה פרסים - בקטגוריות קריאייטיב, מיתוג וביצוע • מתוכם, ייזכה קמפיין אחד בפרס הגדול – The Greatest TikTok of Israel – שייתחרה בטקס האירופאי של הרשת החברתית

צילום: באדיבות טיקטוק
צילום: באדיבות טיקטוק

הכתבה בשיתוף טיקטוק ישראל

בשנים האחרונות משנה אפליקציית טיקטוק את עולם הפרסום. הקמפיינים הפרסומיים שרצים בה שוברים כמעט כל מוסכמה שהיתה נהוגה בעבר ופורצים את גבולות היצירתיות. אם זה ביצירת אתגר רשת כחלק ממבצע קידום מכירות או אפילו העלאת מודעות לסוגיה חברתית או סביבתית. קמפיינים פרסומיים הופכים לסרטונים ויראליים שחורכים את הרשת והופכים לשיחת היום. טיקטוק יצרה בנוסף לכל אלו גם שורה חדשה של כוכבי רשת. כאלו שעוקבים אחריהם עשרות ואף מאות אלפי משתמשים. מאחורי הקמפיינים הנוצצים והמצליחים ביותר, עומדים סוכנויות פרסום, חברות ועסקים שהבינו והצליחו לפצח את הכוח שטמון בפלטפורמה. עכשיו, זה הזמן שלהם להתחרות בטקס פרסים בישראל שאנשי האפליקציה כאן מגדירים כ"אוסקר של טיקטוק".

החל משנת 2022 עורכת טיקטוק אירופה את תחרות TikTok Awards לסרטוני שיווק שהם חלק מקמפיינים ממומנים של עסקים, חברות ומשרדי פרסום. מדובר בסרטונים שמצליחים להתעלות מעבר ל"סתם" עוד סרטון קצר ומצליחים לתרגם את "שפת הטיקטוק" להצלחה: החל מחיבור לטרנדים הכי חכמים, ולעיתים אפילו יצירה של טרנדים חדשים, בידור ועניין. השנה, בפעם הראשונה, מצטרפת גם ישראל, שתיקח חלק בטקס השלישי במספר. ב-6 בנובמבר תיערך תחרות TikTok Awards המקומית, כאשר עסקים, חברות ומשרדי פרסום יכולים להגיש סרטונים לתחרות עד 25 בספטמבר. זאת במטרה לבחור את הקמפיינים הממומנים עם הרמה הקריאייטיבית הכי גבוהה, שגם הביאו את ההצלחות והתוצאות הטובות ביותר.

שלב מקדים לתחרות הבינלאומית

הסרטונים שיוגשו לתחרות יוכלו לזכות בכל אחת משלוש קטגוריות שמעריכות את השימוש שהוא הכי "נייטיב" בטיקטוק (TikTok First). הראשון הוא הקריאייטיב - מותגים שמיישמים באופן מלא את הגישה היצירתית הכוללת של טיקטוק. זאת על מנת להשיג תוצאות ונוכחות מתמשכת בפלטפורמה; השני הוא המיתוג - ההצלחה של הקמפיין להעלות למודעות מותג או מותגים מסוימים; הקריטריון השלישי הוא הביצוע - הקמפיין שהצליח להשיג תוצאות מעולות. בכל אחת מהקטגוריות הללו ייזכה, כאמור, קמפיין או מותג אחד. כאשר מבין שלושת הזוכים, ייבחר אחד, שייזכה בפרס הרביעי והכי נחשב - The Greatest TikTok בישראל.

וממש כמו באירוויזיון, הטקס בישראל הוא בעצם 'הקדם'. הקמפיין שייבחר ייקח חלק בתחרות הפרסים האירופאית TikTok Awards ויתחרה מול קמפיינים מפולין, בריטניה, גרמניה, איטליה, ספרד, שוודיה, צרפת והולנד. הטקס האירופאי ייערך השנה לקראת סוף נובמבר.

צילום: באדיבות טיקטוק
 צילום: באדיבות טיקטוק

בשנה שעברה זכתה איטליה בתחרות האירופאית שנערכה באמסטרדם שבהולנד, עם הקמפיין הסביבתי של פסטה ברילה, #SecondLifePasta שהגיע לחשיפה של 110 מיליון איש ברחבי אירופה והביא, לפי נתוני החברה, לחיסכון של 500 אלף מנות פסטה. הקמפיין התמקד בדרכים יצירתיות ליצור מתכונים משאריות של פסטה, על מנת להימנע מלהשליך אותה לפח. ועבור איטלקים, כפי שאתם בוודאי יודעים, פסטה היא עניין קדוש.

ובחזרה אלינו. צוות השופטים ב-TikTok Awards בישראל כולל נציגים ונציגות מסוכנויות פרסום, חברות טכנולוגיה ויזמות מובילות בארץ: פובליסיס, מקאן, אדלר חומסקי, Fitness22 ,eToro ,AI21 ,Edikted ,Fiverr ו-PiKoYa. באירוע ינכחו בנוסף גם יוצרי טיקטוק מקומיים משפיעים שייזכו גם בפרסים משלהם, לצד נציגים מהחברות הגדולות במשק.

אז סוכנויות, עסקים וחברות - יש לכם קמפיין ממומן מוצלח שרץ בטיקטוק, הביא תוצאות ואתם מעוניינים להתחרות ואולי לזכות בהכרה לאומית ובינלאומית על ידי טיקטוק ישראל ואירופה - זו ההזדמנות שלכם.

הטרנדים, החידושים, המגמות, הזמנות לאירועי טיקטוק - להרשמה לחצו כאן>>

צרו איתנו קשר *5988