תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

"מערכת טקדין AI היא מוצר מהפכני שישנה את אופן עבודת עורכי הדין"

שיתוף פעולה חדש נחתם בין חברת 'חשבים LegalTech' לבין ההוצאה לאור של לשכת עורכי הדין, במסגרת זו נכנסה לשימוש מערכת טקדין AI - המספקת פתרון טכנולוגי מתקדם בתחום מאגרי המידע המשפטי ומבשרת על פתיחת תחרות חדשה בתחום

חתימת הסכם בין ה'הוצאה לאור של לשכת עורכי הדין' לחברת 'חשבים LegalTech' מקבוצת 'Guideline' / צילום: אופירה יוחנן וולק
חתימת הסכם בין ה'הוצאה לאור של לשכת עורכי הדין' לחברת 'חשבים LegalTech' מקבוצת 'Guideline' / צילום: אופירה יוחנן וולק

הכתבה מטעם חשבים LegalTech

שיתוף פעולה ארוך טווח נחתם בין ה'הוצאה לאור של לשכת עורכי הדין' לחברת 'חשבים LegalTech' מקבוצת 'Guideline'. המהלך מסמן את כניסתה של מערכת טקדין AI לשוק מאגרי המידע המשפטי ומבשר, לדברי השותפים לו, על פתיחת התחום לתחרות חדשה הודות לשימוש בטכנולוגיה מתקדמת.

מערכת טקדין AI המתקדמת שהושקה לאחרונה, מביאה עימה חידושים משמעותיים בתחום מאגרי המידע המשפטי. המערכת מאפשרת לאנשי מקצוע בתחום המשפט לאתר מידע רלוונטי תוך מספר שניות, לנתח תקדימים, ולהציע אסטרטגיות משפטיות בהתבסס על נתונים עדכניים. המערכת כוללת חיפוש מתקדם של פסיקות, תקדימים וחוקים, ניתוח טענות והחלטות, וסיוע ביצירת מסמכים משפטיים.

טקדין AI עושה שימוש במאגר מידע עצום וותיק הכולל כ-8 מיליון פסקי דין וחומרים משפטיים נוספים, המתעדכן ברמה יומית. המערכת עומדת בכל דרישות אבטחת המידע וחסיון הלקוח, ומציעה פתרונות מתקדמים לחיסכון בזמן ושדרוג שיטות העבודה המוכרות כיום בתחום המשפט.

צח דרוקר, מנכ"ל קבוצת Guideline, ציין: "אני שמח לראות את השפעתה של טקדין AI בשוק ומתרגש מהשינוי שהיא מביאה לעולם המידע המשפטי, מדובר במוצר מהפכני שישנה את אופן עבודת עורכי הדין. השותפות עם 'ההוצאה לאור של לשכת עורכי הדין' מהווה צעד משמעותי לקידום תחרות בריאה ושיפור השירותים המוצעים לאנשי מקצוע בתחום המשפט".

מערכת טקדין AI / צילום: טקדין AI
 מערכת טקדין AI / צילום: טקדין AI

עו"ד ליאור שפירא, יו"ר ההוצאה לאור של לשכת עורכי הדין, הוסיף: "אנו, בהוצאה לאור של לשכת עורכי הדין, רואים עצמנו כמי שאחראים להביא לקהילת עורכי הדין חידושים ומוצרים באיכות גבוהה בטכנולוגיה מתקדמת, תוך הוזלת המחירים. לכן אנו שוקדים למעלה משנה על מציאת חלופה הולמת למאגר המשפטי 'פדאור'.

"בחנו לא מעט מוצרים הקיימים בשוק וכאלו שבפיתוח, ולאחר שיח מתמשך עם חברת חשבים, בחינת הטכנולוגיה שלהם, תוך הקשבה לצרכים ולדרישות של ציבור עורכי הדין ולמידתם, כפי שאנחנו מבינים אותם - הגענו למסקנה ששיתוף הפעולה עמם ייטיב עם עורכי הדין, הן על ידי התייעלות ושיפור איכות העבודה היומיומית והן על ידי הוזלת המחירים. כמו כן, עמדנו על כך שפסקי הדין בתחום האתיקה המשפטית יוצעו לשימוש חינמי לכלל עורכי הדין, וזאת במסגרת הפלטפורמה המתקדמת של טקדין AI".

ההוצאה לאור של לשכת עורכי הדין פועלת בשוק עריכת הדין עשרות שנים וכוללת מחלקות שונות, אשר מטרתן לתת מענה לצרכים של ציבור עורכי הדין והמשפטנים בישראל. לחברה ביה"ס לקורסים פרקטיים לעורכי דין והסמכות בינלאומיות בתחום המשפט, הוצאה לאור של ספרות משפטית וכן מוצרים טכנולוגיים המייעלים את עבודתם של עורכי הדין.

חברת חשבים LegalTech מתמקדת בפיתוח פתרונות חדשניים המיישמים טכנולוגיות מתקדמות בתחום המשפטי, ובכך משנה את הדרך שבה מידע משפטי מנוהל ומנוצל. הטכנולוגיות של חשבים משלבות בין נתונים משפטיים מעודכנים לבין יכולות ניתוח מתקדמות, ומספקות כלים רבי עוצמה לניהול מידע משפטי באופן חכם ויעיל. החברה מתמקדת בהענקת פתרונות חכמים ואוטומטיים, המאפשרים למקצוענים בתחום המשפט לייעל את עבודתם, לחסוך בזמן ולשפר את הדיוק והיעילות של תהליכים משפטיים.

לפרטים נוספים וסרטון היכרות עם מערכת טקדין AI הקליקו כאן>>

*פרסום זה נועד למטרות שיווקיות בלבד, ואין בו משום יעוץ ו/או הצעה ו/או הזמנה לבצע השקעה או רכישה כלשהי ו/או משום תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.

צרו איתנו קשר *5988