מגמת שיתופי-הפעולה באינטרנט הישראלי נמשכת: תפוז ו-Mako, אתר הבית של זכיינית ערוץ 2 קשת, חתמו על הסכם שיתוף-פעולה אסטרטגי, במסגרתו יופיעו הפורומים של תפוז באתר Mako במיתוג משותף, ויחליפו את פלטפורמת הפורומים של קשת.
כמו כן, הפורומים הרשמיים של תוכניות קשת, ערוץ ביפ, וערוץ 24 יאוחדו עם הפורומים הפעילים בתפוז, ויופיעו בתצורה אחידה בשני האתרים. בנוסף, באתר הווידיאו Flix של תפוז יפתח ערוץ ייעודי ל-Mako, ובו יופיעו קטעי וידיאו השייכים ל-Mako.
תפוז משתף פעולה עם אתרים רבים בישראל, בהם ספורט5, nrg מעריב, אולג'ובס, מפה וזאפ. גם Mako ממשיכה באסטרטגיית שיתופי-הפעולה, בהם הסכם מסחרי עם נטקס ומורפיקס, לצד שיתוף תכנים ניסיוני שערכה עם וואלה ושיתוף-פעולה עם האתר בערבית Panet.
דן חן, מנכ''ל פורטל תפוז, מסר: ''תפוז גאה ושמחה לשתף פעולה עם קשת ו-Mako. לתוכניות הכי טובות בטלוויזיה מגיעה מערכת הפורומים והקהילות הכי טובה באינטרנט. שיתוף-הפעולה יעשיר את היצע התכנים של Mako ויגדיל את ה'סטיקינס' באתר, ומצד שני יעשיר את הפורומים של תפוז ואת אתר Flix בתכנים המצוינים של קשת ו-Mako".
יובל נתן, המנהל והעורך הראשי של Mako, הוסיף: "אמנם בנגזרת מסוימות Mako ותפוז הן חברות מתחרות, אך בבסיס פעילותן יש שוני מהותי, ובחיבור כזה אנו מקווים לגלות כי נקודות החוזקה של שני האתרים עושות טוב לכל הצדדים המעורבים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.