הצמיחה במסחר המקוון העולמי לא עומדת להתמתן, וב-2020 הוא צפוי לעבור את ה-4 טריליון דולר ■ איך קופצים על הרכבת הזו?
לפי מחקר שנערך לאחרונה, אחד מכל 10 אמריקאים המשתמשים בסנאפצ'ט הוא בן יותר מ-45 - פי שניים יותר מאשר ב-2015 ■ המגמה היא כנראה תוצאה של הסיקור החדשותי היומי והתכנים המקוריים ב-Discover שמספקת האפליקציה - אבל גם של רצון ההורים לבדוק מה עושים ילדיהם
התגברות השימוש באפליקציות של הודעות; גידול בפופולריות של הזיהוי הקולי; והפיכת פייסבוק לשירות שמבוסס בעיקר על מובייל ■ חברת המחקר eMarketer ניתחה 6 מגמות שלהערכתה יהיו דומיננטיות בשנה הבאה
הרשתות הקמעונאיות הן המפרסמות הגדולות בתחום ■ הפרסום בווידיאו יגיע השנה לכ-8 מיליארד דולר
eMarketer: הוצאות הפרסום במובייל צפויות להגיע השנה ל-28.7 מיליארד דולר בארה"ב, לעומת 19.2 מיליארד דולר אשתקד
המפרסמים הישראליים הגדולים בפייסבוק הם דווקא סטארט-אפים מקומיים, שמבקשים להפיץ את הטכנולוגיה שלהם למיליארדי לקוחות פוטנציאליים בעולם
לפי חברת המחקר eMarketer, שוק הפרסום במובייל בעולם גלגל בשנה החולפת 18.16 מיליארד דולר - עלייה של 105.9% לעומת 2012
עפ"י eMarketer, ב-2016 צפוי הפרסום בסלולר לעקוף את הפרסום במחשב
גוגל עדיין שולטת ביותר ממחצית מהשוק ■ השוק כולו מגלגל 16.7 מיליארד דולר
eMarketer: ההוצאה על פרסום במובייל בארה"ב תסתכם השנה ב-4 מיליארד ד'
eMarketer: השנה תרשום טוויטר הכנסות נמוכות מהצפוי בסך 139.5 מיליון דולר
כך עולה מדוח שפרסמה חברת eMarketer ■ ההכנסות מפרסומות צפויות להגיע השנה ל-3.8 מיליארד דולר ול-5.78 מיליארד דולר ב-2012
מתחזית חברת המחקר עולה כי הפרסום בווידיאו צפוי לגלגל בעוד 4 שנים 7.1 מיליארד דולר