תומס גנסמר, מנהל אסטרטגי ראשי של קבוצת הפרסום WPP ו"גורו האינטרנט של אובמה"
How to translate a digital campaign into actual profits: The Obama campaign, Vogue, Ford Motors
צביקה שיינפלד, סמנכ"ל חטיבת השיווק והתוכן פרטנר - אולטרה-נט
אלי איצקין, מנכ"ל חטיבת שטראוס מזון טרי שטראוס גרופ - "החומוס של אבי"
יורם לוי, פרסומאי ומנהל הקריאייטיב של קמפיין הבחירות של מפלגת "יש עתיד"
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום - חשיפת הדירוג החצי שנתי של משרדי הפרסום
מנחה: לי-אור אברבך, עורך פירמה גלובס
ההאלי הופ של הפרסום
מצגות משרדי הפרסום - 5 דקות של יצירתיות בפרסום
מציגים: מקאן אריקסון, גיתם BBDO, גליקמן נטלר סמסונוב ו-GNS דיגיטל, דובצקי זקס אוברוצקי, D-say, אדלר חומסקי & ורשבסקי, Great Interactive