הרשמה
09.07, 16:00 מתחם הקאמרי, תל-אביב הרשמה

It's a MAD World

ועידת שיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת | מתחילים בוועידה - ומסיימים במסיבה!
ברוכים הבאים לעולם משוגע בו התקשורת עוברת דרך הפילטר הוירטואלי

מורכב​, ​מסובך​ ו​מאתגר. עולם השיווק של היום יותר MAD מאי פעם.

הוועידה שלנו לא תעשה לכם סדר. ​היא תראה לכם כמה הכאוס הזה נפלא: נראה לכם עוד תפיסות ועוד מגמות, עוד גישות ועוד אנשים מעניינים. ​ובנוסף לכל אלו - טכנולוגי​ות חדשני​ו​ת שמאפשרת ליצור מתוך הכאוס זה כל מה שנרצה.​

​כדי להציג את כל האפשרויות של העולם הזה, בנינו ​ארוחת טעימות בשלושה מאפיינים מרכזיים:

​ תהליכים: ​ אלו שהתחילו מתוך תפיסה שיווקית והפכו למהלכים ​המשנים חברות וארגונים. תהליכים שנוצרו אצל מנהלי שיווק​ ופרסומאים, והפכו לכאלו המתווים דרך בארגונים וחברות.

​ אנשים: ​נדבר קצת על העתיד שלנו מול המכונות: בין סירי לאלכסה - האם יש חשיבות לבני האנוש, או שעוד מעט את כל החיים שלנו ינהלו רובוטים שיתקשרו האחד עם השני?

מלים: אם על כך שיש לנו צורך לתקשר אנחנו כנראה עוד מסכימים – אז בעצם באיזו שפה ​מתקיימת​ התקשורת הזו? חזרנו לשפת הסימנים ​וה​מצאנו לנו את ה"אימוג'ית", השפה הזו שיותר קל לנו לשלוח דרכה לבבות לכל העולם, אבל לא בטוח שאנחנו זוכרים מה המשמעות שלהם. כאן יבואו לעזרתנו אנשי האקדמיה ללשון, ​אנשי תוכן וגם קרב אחד שייערך מול עיננו, בין רובוט לבין ​אדם.​ בואו נראה המילה של מי תהיה האחרונה.​

דוברים

 
פרופ' רבקה כרמי נשיאת אוניברסיטת בן גוריון
רבקה כרמי/צילום: איל יצהר
מולי שגב יוצר ועורך "ארץ נהדרת"
מולי שגב/צילום: יח"צ
תת אלוף רונן מנליס דובר צה"ל
רונן מנליס/צילום: דו"צ
ד"ר אורן צוקרמן מייסד המעבדה לחדשנות במדיה, בית הספר לתקשורת, הבינתחומי הרצליה
אורן צוקרמן/צילום: מיכל אולמרט-ניישטיין
איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל
איציק אברכהן/צילום: שלומי יוסף
רותי רודנר תסריטאית ויוצרת תוכן
רותי רודנר/צילום: גבריאל בהרליה
יריב אופנהיימר ושמעון ריקלין מימין: שלום עכשיו ומשמאל: פרשן ערוץ 20
יריב אופנהיימר ושמעון ריקלין/צילום: יח"צ
עידו גרינברג בעל המותג MISMAS
עידו גרינברג/צילום: ליאון יעקובוב
דנה בורגר מנהלת פעילות מסחרית, WAZE
דנה בורגר/צילום: יח"צ
מיכל אנסקי אשת תקשורת, גסטרונומית ויזמת
מיכל אנסקי/צילום: עידו לביא

נושאים מרכזיים

תהליכים פריצות הדרך הגדולות שהתחילו כרעיון שיווקי ומיתוגי

הזוכים במדד המותגים 2018
איציק אברכהן
, מנכ"ל שופרסל
גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על
גבי רוטר
, בעלים משותפים ומנכ"ל קסטרו
בשיחה עם נעמה סיקולר, עורכת גלובס ושני מוזס, כתבת שיווק וקמעונאות, גלובס

כך משווקים חשמל
עופר בלוך
, מנכ"ל חברת החשמל

פרופ' רבקה כרמי
, נשיאת אוניברסיטת בן גוריון בשיחה עם גלי ויינרב, כתבת מדעי החיים, גלובס

אייקון קבוע בעולם נוזלי
הראל חייקין
, מנכ"ל קוקה-קולה ישראל

המערכה החדשה: צה"ל בדיגיטל
תת אלוף רונן מנליס
, דובר צה"ל בשיחה עם נעמה סיקולר, עורכת גלובס

ראש בראש: מיתוג ימין ושמאל
יריב אופנהיימר, איש תקשורת, ולשעבר מזכ״ל שלום עכשיו
שמעון ריקלין, פרשן ערוץ 20
מנחה: סטלה קורין ליבר, פרשנית בכירה, גלובס

סאטירה בועטת: הפילטר שדרכו אנו צורכים אקטואליה
מולי שגב, יוצר ועורך "ארץ נהדרת"
תם אהרון, עורך ומגיש "פעם בשבוע עם תם אהרון"
ענת ריבלין
, יוצרת ועורכת ״טלוויזיה מהעתיד״
טל שניידר, פרשנית פוליטית, גלובס
מנחה: רועי ברק, עורך חדשות, גלובס

מנחת המסלול: סטלה קורין ליבר, פרשנית בכירה, גלובס

אנשים הרובוט שיאהב במקומי: על בינה מלאכותית, בוטים ופרזנטורים בלי לב

הרובוטים שיחליפו אותנו. האם הבינה המלאכותית יכולה לעשות הכל במקום בני האדם 
ד"ר אורן צוקרמן
, מייסד המעבדה לחדשנות במדיה בבית הספר לתקשורת, הבינתחומי הרצליה

הרובוטים באים לעזרתינו: קייסים מ"קאן"
ערן גפן
, מייסד Gefen Team 

נוסעים ביחד: יוצרים קהילת נוסעים
דנה בורגר
, מנהלת פעילות מסחרית, WAZE

מידברן: המקום שבו מוצאים מחדש את האנושות
אייל מרקוס, מנכ"ל ספלאש וממייסדי מידברן

השבאבניקים שניצחו את הדות'ראקים
נדב חנין
, סמנכ"ל שיווק הוט

על מי אנחנו סומכים יותר: סלב בשר ודם או הדוגמנית הווירטואלית ליל מיקאלה
סקר הפרזנטורים הגדול: 
רון שלי, מנכ"ל דבי אנד רון דיגיטל ואושיק רושינק, מנכ"ל מכון למחקרי שווקים 
משתתפים:
מיכל אנסקי, אשת תקשורת, גסטרונומית ויזמת
יוסי לובטון, מנכ"ל באומן בר ריבנאי
יניב וייצמן, בעלים ומנכ"ל teenk
מנחה: ענת ביין, כתבת פרסום, גלובס

מנחי המסלול: רעות מרים כהן, ראש דסק האינטרנט, גלובס ודור צח, עורך גלובס טק

מילים של מי המילה האחרונה, ואולי היא בכלל אימוג'י?

מהינשוף המצרי עד האימוג'י המקיא: בחזרה לשפת הסימנים
ד"ר נועה לביא
, בית הספר לממשל וחברה, האקדמית תל אביב יפו

שיבושי השפה שהפכו לפרסומות מצליחות
גיא וינגסט
, סמנכ"ל אסטרטגיה ופלנינג, גיתם BBDO

ממציאים מחדש את השפה הישראלית

רבקה מיכאלי, שחקנית וקומיקאית
אורי לברון, יועץ שיווקי ותסריטאי
דנה בריל
, מייסדת משותפת, פרסום בריליאנט למגזר החרדי
רונית גדיש, המזכירה המדעית, האקדמיה ללשון עברית
עידו גרינברג, בעל המותג MISMAS & #משפטאחדביום ומנהל הקריאייטיב והדיגיטל של ערוץ עשר
מנחה: ענת ביין, כתבת פרסום, גלובס

מילים שיוצרות Disruption
אלירן בן יהודה,
מנהל ישראל ודרום אפריקה, Taboola

טלוויזיה לוקאלית וגלובלית

טל גרנות, מנכ"לית הוט בשיחה עם יונתן כיתאין, כתב תקשורת, גלובס

יצירה ישראלית
רשף לוי
, יוצר טלוויזיה וסטנדאפיסט בשיחה עם יונתן כיתאין, כתב תקשורת, גלובס

למה ילדים מקללים את סירי?
רותי רודנר
, תסריטאית, יוצרת תוכן וחוקרת למידה בעידן הדיגיטלי

מילה של רובוט זו מילה? ארטיקולו .vs סופרת
דורון טל, מייסד ומנכ"ל ארטיקולו ריסרץ' 
סיגל אביטן, מומחית לפיתוח טאלנטים בעולם העסקים, יועצת אסטרטגית ומחברת רב המכר "חשומה"
מנחה: מיכל רז חיימוביץ', כתבת צרכנות, גלובס

מנחת המסלול: מיכל רז חיימוביץ', כתבת צרכנות, גלובס

מדד המותגים 2018 חשיפת המותגים המובילים בישראל

אלונה בר און, יו"ר גלובס
נעמה סיקולר, עורכת גלובס  

טסים לברנינגמן: הזוכים בתחרות המודעה הקריאטיבית של מדד המותגים

מנחה: ליאת רון, גלובס

סלב בשר ודם או הדוגמנית הווירטואלית ליל מיקאלה מי יהיו הדור הבא של הפרזנטורים?
מילה של רובוט זו מילה? האם טקסט טוב מגיע מהלב או מקוד תכנות מתוחכם?
כשהעברית הופכת לישראלית האקדמיה מול ממציאי השפה החדשה
הרובוט כפסיכולוג הבינה המלאכותית פורצת גם את גבולות הרגש

Party

ערב של חברים, הרבה אלכוהול
והיישר מפסגת הרוק הישראלי עם מיטב השירים מהרפרטואר האדיר שלו: הופעה מחשמלת של ברי סחרוף

הרשמה

אנחנו כבר מצפים לראות אתכם!

09.07 | 16:00 | מתחם הקאמרי | שאול המלך 19, ת"א

מחיר מיוחד למנויי גלובס (30% הנחה) 245 ש"ח

מחיר מיוחד לנרשמים באתר (10% הנחה) 315 ש"ח

אפשר גם לדבר איתנו - 5988
להשארת פרטים לנציג טלפוני 5988*

שלח
או התקשרו 5988*

חסויות

sponsors MAD sponsors MAD sponsors MAD sponsors MAD sponsors MAD sponsors MAD sponsors MAD sponsors MAD sponsors MAD sponsors MAD sponsors MAD sponsors MAD

ועידות גלובס

X

שיתוף

סגור