הרשמה
23.07, 16:00 היכל התרבות, תל-אביב הרשמה

סיפור על דת מותגים ואמונה

ועידת שיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת | מתחילים בוועידה - ומסיימים במסיבה!
בואו ללמוד איך הופכים צרכנים למאמינים

סממנים דתיים והתנהגות דתית כבר אינם רק מנת חלקן של הדתות הישנות.

מותגים, ישויות מסחריות וחברתיות שהצליחו לפצח את מארג הקשרים הרגשיים והחברתיים, לסחוף ולאגד סביבם קהילת מאמינים שלעולם לא יחליפו את המותג שלהם במותג אחר, הפכו להיות הדתות החדשות.

בואו לשמוע מקרוב על הדתות החדשות ולגלות כיצד מייצרים מאפיינים תיאולוגים לתופעה שיווקית ומעניקים לה מערכת אמונות, השקפות עולם, היסטוריה, עקרונות מוסריים וסמלים.

השנה יגיע לוועידת MAD מרטין לינסטרום, המכונה "גורו מיתוג חושי", מרצה כריזמתי בעל שם בינלאומי, כתב עשרות מאמרים וספרים בתחום השיווק והמותג, להרצאה מעוררת השראה על ניהול צרכנים כמאמינים. 

לתכנית הועידה

דוברים

 
מרטין לינדסטרום סופר, מרצה וגורו שיווק ומיתוג בינלאומי
מוריס קאהן יזם ופילנתרופ
האב פיוטר זלסקו ראש הקהילה הקתולית לדוברי עברית בבאר שבע
תמיר מסאס נזיר זן בדימוס
הרב נפתלי רוטנברג רב היישוב הר אדר
אסף אזולאי ראש מטה השיווק של בנק הפועלים
גידי שמרלינג מנהל מינהל תקשורת ושיווק, עיריית תל אביב-יפו
משה מרי מנכ"ל נספרסו ישראל
מיכל רייספלד מנהלת אגף שיווק ודוברות רשות החדשנות
מיכל רשות החדשנות  / צילום: יח"צ
מאיה קלדרון סמנכ"לית חדשנות, דואר ישראל

נושאים מרכזיים

הדתות החדשות מול הדתות הישנות
איך הופכים צרכנים למאמינים?
ג'אדיזם או ג'ודאיזים?
כיצד מייצרים מאפיינים תיאולוגיים לתופעה שיווקית?
דת הכדורגל והמאמינים האדוקים
טבעונות או למות?
מדד המותגים 2019 חשיפת המותגים המובילים בישראל

Party

ערב של חברים, הרבה אלכוהול, הילולה של קצב שתתחיל ב"תקציבאיות", הלהקה של עולם הפרסום ונמשיך בפול קצב ל"דג נחש".

חסויות

פועלים לוגו NUR / צילום: יח"צ דואר ישראל בית לסין לוגו LAVI / צילום: יח"צ קאהן מאקו לוגו Nespresso / צילום: יח"צ
X

שיתוף

סגור