יום ראשון, 10 נובמבר 2019, בין השעות 08:30 - 13:00
בחודשים האחרונים נכנסה לישראל בצורה שקטה ענקית המסחר המקוון אמזון. עוד מוקדם לקבוע כיצד היא תשפיע על מפת הקמעונאות בישראל אך ניסיון ממדינות אחרות מלמד כי מדובר עדיין בקצה קצהו של הקרחון, כשזו למעשה נקודת הפתיחה עבור אחת החברות העוצמתיות בעולם. במקביל שחקניות מקוונות נוספות פותחות את האפשרות למשלוחים לישראל, שחקניות ותיקות מחזקות את האחיזה שלהן בתחום, וספקיות גדולות נכנסות למכירה ישירה לצרכן באמצעות אמזון או בצורה עצמאית.
איך אמזון מבצעת משלוחי מזון גם בלי מחסן לוגיסטי, מה הקטגוריות שהכי פחות חשופות לתחרות מקוונת, ועל מה הישראלי באמת מוכן לשלם בחווית המשלוח שלו.
רגע לפני גיבוש התכניות העסקיות ל – 2020 ולפני חגיגת הקניות המקוונות בחודש נובמבר, גלובס, בשיתוף מומחים, יסקור את השינויים שאמזון חוללה בשווקים בחו"ל ויחשוף בוועידה יוצאת דופן וייחודית את הנושאים החמים בתחום המסחר האלקטרוני ויענה על השאלה למי נכון להצטרף לחגיגה.