מותג הקפה שנמכר בחנויות אלונית עד כה היה של סגפרדו ■ היקף ההשקעה במהלך עומד על כ-7 מיליון שקל ■ "נעבוד עם קפסולות מיוחדות ש-illy המציאו לשוק המקצועי, במטרה לשמור את הטעם והמרקם המדויק"
המשרד יטפל בתקציבי הקפה שחור של לנדוור ומכונות הקפה של illy
אנדראה אילי, יו"ר חברת הקפה האיטלקית שנושאת את שמו, מסמן את הכיוון שאליו הולך השוק: צמיחה במדינות אסיה שבהן דווקא שתיית תה היא חלק מהמסורת ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר איך יכבוש את השווקים המתפתחים
בחברת הקפה האיטלקית illy רואים את השוק אחרת משאר השחקנים: "אנחנו פועלים בתחום הגורמה כמוצר פרימיום" ■ עכשיו הם מסמנים את המשרדים והמסעדות כמנוע צמיחה ולא מודאגים משוק הקפסולות שמתפתח בעולם