מה הקשר בין הוריקן SANDY, חברת אמדוקס וחברת הראל? לאן הולך שוק העבודה? איך יכול להראות הלו"ז השבועי שלנו ומה יגרום לנו להרגיש נוח במציאות החדשה? העולם כמעט עצר כעת מלכת, זה הזמן לעשות RESET ולשנות דפוסים והרגלי חשיבה בארגונים
בין פרטי לשיתופי, בין אורבני לטבעי, רגוע לתוסס, רשמי לנינוח, סגור לפתוח - מגוון אפשרויות עיצוביות מוצעות לחללי העבודה • יריית הפתיחה לדיון מלא השראה בסצנה הדינמית של המשרדים בישראל • OPEN/CLOSE: כתבה ראשונה בסדרה
אור יום, קשרי עין עם החוץ ועיצוב שמשלב צמחייה וחומרים טבעיים, נוסכים אנרגיה חיובית בסביבת העבודה • היא גם מעניקה תחושת רווחה פיזית ורגשית, ואגב כך גם תורמת להעלאת הריכוז, היעילות והתפוקה של העובדים • IN/OUT: כתבה חמישית בסדרה
סביבות עבודה קלילות ו"מגניבות" הן ללא ספק מוקד משיכה, אך האם המגמה השואפת לכך הלכה רחוק מידי? • "החשיבה צריכה להתמקד ביצירת סביבות עבודה ייעודיות, שמותאמות לסוגי/תחומי עיסוק ספציפיים ותומכות בהם" • EFFECTIVE/FUN: כתבה רביעית בסדרה
כשערכי גמישות, שיוויון ופתיחות נטמעים היום יותר ויותר בתרבות הארגונית של חברות, היררכיות 'מתרככות' ועיצוב סביבת העבודה מכוון גם הוא לשיתופיות ולקידום חוויית עובדים • "ההבנה היא שסביבות פחות רשמיות הן הרבה יותר נכונות לקידום תהליכים יצירתיים" • FORMAL/CASUAL: כתבה שלישית בסדרה
רעש קולי וגם "חזותי" הוא החלק הפחות מוצלח בסביבת עבודה פתוחה • חלוקת חלל מושכלת המשלבת גם אזורים סגורים ושימוש במחיצות ובאמצעים אקוסטיים בולעי קול, הן דרכי פתרון לתופעה • SOUND/SILENCE: כתבה שנייה בסדרה
זכתה בפרס עבור קמפיין "הכול כלול גם בחו"ל", זאת במסגרת תחרות Innovate 2015 של הפורום לחדשנות בשיווק
היקף הפרסום של JWT במדיה הדיגיטלית הסתכם ב-5 החודשים הראשונים של 2009 ב-6 מיליון דולר - והקפיץ את המשרד לחמישייה הראשונה בדירוג האינטראקטיב ■ לדברי דמבינסקי, "הדיגיטל הוא המנוף של המשרד"
ארגוניםימי קורונהסביבת עבודהעבודה מהבית