עם מדידה, אפשרות להתאמת מסרים להזדמנויות צריכה וחיבור לעולם הסושיאל - פרסום החוצות הדיגיטלי משתדרג
פרסום חוצות הוא אחת מצורות הפרסום הוותיקות שישנן ובאמצעות טכנולוגיות שונות הוא התאים עצמו לעולם החדש • במסכים הדיגיטליים משולבות כיום אפשרויות פרסום מתקדמות וחדשניות, המאפשרות פנייה לקהלי יעד והעברת מסרים מותאמים, שיווק בזמן אמת ישירות מהרשתות החברתיות והגברת מעורבות והנעה לפעולה • כך מסבירה שיר זכאי, מנכ"לית חברת פרסום החוצות JCDecaux, שהשיקה לא מכבר רשת מסכים דיגיטליים במגוון רחובות בפריים לוקיישן במרכז תל-אביב