לגלובס נודע כי מותג הרכב הסיני XPENG החליט לשנות את המודל העסקי שלו בישראל למודל המקובל של יצרן־יבואן, וקבוצת קרסו צפויה לייבא ולשווק את כלי הרכב עצמאית • אותה קבוצה השיקה השבוע בישראל את מותג הספורט־פרמיום ALPINE של קבוצת רנו־ניסאן • וגם: הסטארט־אפ שחיבר רמזורים לענן גייס 50 מיליון דולר • השבוע בענף הרכב
מגזין "טיים" פרסם השבוע רשימה של 100 חברות משפיעות • חברת תוכנת הרוגלה נבחרה לאחת מהחברות ש"משבשות שוק" • NoTraffic, שמפתחת מערכת חכמה לניהול רמזורים, נכללה בקטגוריית החברות החדשניות
עומדים בבוקר מול רמזור ירוק שנותן רק לשתיים-שלוש מכוניות לעבור, או עומדים בלילה מול אור אדום כשכל הצומת ריק? זה משום שרוב הרמזורים בישראל עדיין אינם "חכמים" • אבל יש גם בשורות טובות
החברה מפתחת טכנולוגיה לניהול חכם של תחבורה בסביבה אורבאנית • תתחיל בקרוב בניסויים בארה"ב
NSOXPENG אוטוטקגיוס הוןנתיבי ישראל (מע"צ לשעבר)השבוע בענף הרכבטיים (TIME)קרסו מוטורסרכב אוטונומיתשתיות תחבורה