NRF

כנס הקמעונאות הגדול בעולם

כתבות אחרונות

 
מותג האיפור ספורה בתוך סניף KOHL'S. ייצוג קטן בחנויות גדולות / צילום: Shutterstock
קמעונאות | ניתוח

הקמעונאים מדברים על דור ה-Z, אבל כדאי להם להתכונן לדור האלפא

בעוד שהקמעונאים מתרגלים לבינה המלאכותית ומצמצמים חנויות בהתאם לרוח התקופה, מחכה להם משימה חשובה לא פחות: היערכות לאינטראקציה עם דור האלפא שנולד מ־2010 ואילך • 5 תחזיות לשנת 2023 מתוך כנס הקמעונאות המוביל NRF שנערך החודש בניו יורק

עומר וידן 31.01.2023